امام جمعه رفسنجان یادآور شد:

برداشته شدن تحریم ها دشمن گری آمریکا را کم نخواهد کرد

  • شناسه خبر: 83848
برداشته شدن تحریم ها دشمن گری آمریکا را کم نخواهد کرد

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: برداشته شدن تحریم و برجام به این معنی نیست که دشمن گری آمریکا با ما کم شود.

خانه » برداشته شدن تحریم ها دشمن گری آمریکا را کم نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در یادواره شهدای وابسته به دانش آموزان و قرآن آموزان دبستان دخترانه کوثر رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: مجلس شهدا متعلق به همه ماست و همه باید خود را به این محفل برسانیم و علاوه بر در راس قرار دادن این مجالس، محافل اولیای شهدا نیز باید تکریم داشته شود.

وی در ادامه افزود: ما به شهدا و خانواده آنان مدیون هستیم و می دانیم که یک لحظه فراق فرزند غیر قابل تحمل است و مادران شهدا با فرزندانشان انس گرفته اند و عجین شده اند و یک لحظه نباید از یاد شهدا غافل شویم و خدمت به خانواده شهدا توفیق کمی است که شامل ما شده است.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه رفسنجان نزدیک به ۹۰۰ خانواده شهید دارد گفت: بازگشت همه ما به سوی خداوند است و چه خوب است انسان با بصیرت و آگاهانه به سوی او برگردد و مصداق کار برای خداوند مصداق این است که انسان فقط بگوید خدا و در این راه استقامت به خرج دهد.

kosar rafsanjan khaneh kheshti94 (13)

وی ضمن اشاره به نزدیک شدن ایام بهمن و دهه مبارک فجر ، تصریح کرد: امام در سال ۴۳ به ترکیه تبعید شدند و با وجود اینکه کشور ترکیه مانع پوشیدن لباس روحانیت ایشان شده بودند امام از راهی که در آن قرار داشت منصرف نشد و ضمن اینکه یک مجاهد در عرصه جهاد و نهضت بودند یک بسیجی تمام عیار نیز بودند و یک نهضت علمی در ترکیه انجام دادند.

امام جمعه رفسنجان به ویژگی های امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) به هدفی که همان پیروزی انقلاب و نهادینه شدن اسلام بود ایمان داشتند و با این اهداف این انقلاب را رهبری و به پیروزی رساندند.

وی بیان کرد: انقلابی مثل انقلاب اسلامی ایران با این همه عظمت هزینه دارد و باید در راه آن خون داد و بیش از ۵۰۰۰ نفر در زمان دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطر نشان کرد: تنها نباید به یک هدف توجه کرد و درس و جبهه باید در کنار هم قرار گیرد و شما دانش آموزان باید خوب درس بخوانید تا در آینده از مرزوبوم این نظام مقدس اسلامی دفاع کنید.

وی ورزش های رزمی و دفاع شخصی را یک ضرورت دانست و گفت: امروزه بانوان باید به ورزش های رزمی مسلط شوند و علاوه بر روحیه انقلابی و صبر و استقامت، دفاع نیز لازم است.

kosar rafsanjan khaneh kheshti94 (7)

امام جمعه رفسنجان افزود: امروزه ملت بزرگ اسلامی باید روحیه جهادی، انقلابی و بسیجی داشته باشد و به انواع تاکتیک ها مسلط شود.

وی اظهار کرد: برداشته شدن تحریم و برجام به این معنی نیست که دشمن گری آمریکا با ما کم شود؛ جنگ خواهی و خون خواهی در آنها وجود دارد و صهیونیست و آمریکا دست از جنگ خواهی برنخواهند داشت.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه افزود: تا زمانی احترام به خانواده شهدا و اینکه قبور شهدا را زیارتگاه خود می دانیم وجود داشته باشد دشمن از جنگ خواهی دست برنخواهد داشت.

وی احترام کودکان به عکس امام و شهدا را ناشی از روحیه انقلابی و جهادی آنان دانست و یادآور شد: پدران، مادران، همسران و فزرزندان شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و خواهند بود و این نظام و انقلاب نمی تواند از ایثارگری های شهدا قدردانی کند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: یادواره شهدا به این معنی نیست که حق خانواده شهدا را ادا کرده باشیم بلکه این کمترین کاری است که انجام می دهیم و این برای آن است که دلمان را با شهدا مرتبط کنیم و اگر به خانواده شهیدی جسارت شود با آن برخورد خواهیم کرد.

kosar rafsanjan khaneh kheshti94 (11)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان یادواره شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان