خانه خشتی گزارش می دهد:

روز پرتردد ستاد انتخابات رفسنجان/ ۱۱ نفر داوطلب در یک روز مانده به پایان مهلت ثبت نام + عکس

  • شناسه خبر: 83836
روز پرتردد ستاد انتخابات رفسنجان/ ۱۱ نفر داوطلب در یک روز مانده به پایان مهلت ثبت نام + عکس

ششمین روز نام‌نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستانهای رفسنجان و انار آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » روز پرتردد ستاد انتخابات رفسنجان/ ۱۱ نفر داوطلب در یک روز مانده به پایان مهلت ثبت نام + عکس

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“،ششمین روز نام‌نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستانهای رفسنجان و انار آغاز شد.

محمد مهدی پورغلامعلی، ابراهیم عطارد، حسین کریمی نوقی پور، علیرضا بهرام پور و علی محمد جعفری، علی حسین زاده و مهدی اقبالی مهدی آبادی داوطلبانی هستند که در روزهای گذشته به ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان مراجعه و نام نویسی کرده است.

با نزدیک شدن به آخرین روز ثبت نام از داوطلبین تنور حضور چهره های شاخص شهرستان نیز در ستاد انتخابات گرم تر می شود.

** هم اکنون علی اکبر پور غلامعلی جهت نام نویسی به ستاد انتخابات شهرستان مراجعه کرده است.

ششمین روز ثبت نام داوطلبین مجلس در رفسنجان-خانهخشتی (۵)

** عباس گلچین نیز روز گذشته برای نام نویسی در این دوره از انتخابات اقدام کرد که کار ثبت نهایی نام وی در سامانه به امروز موکول شد.

** حسین آذین نماینده فعلی مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز برای نام نویسی دوره جدید انتخابات مجلس در حوزه ی انتخابی رفسنجان به ستاد انتخابات این شهرستان مراجعه کرد.

** ثبت نام پور غلامعلی و آذین نهایی شد.

** علی اکبر پور غلامعلی متولد ۱۳۴۷ دارای کارشناسی ارشد جامعه شناسی است و حسین آذین متولد ۱۳۴۵ و دارای مدرک دکترای مغز و اعصاب است.

** ابراهیم انوشه متولد ۱۳۵۳ برای نام نویسی این دوره از انتخابات از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار ثبت نام کرد.

**حسین تقوی رشیدی زاده رئیس سابق ارشاد رفسنجان نیز جهت نام نویسی به ستاد انتخابات شهرستان مراجعه کرده است.

ششمین روز ثبت نام داوطلبین مجلس در رفسنجان-خانهخشتی (۶)

** رضا وزیری نژاد متولد ۱۳۴۴ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به ستاد انتخابات شهرستان مراجعه و نام نویسی کرد.

** محمد ضیاالدینی متولد ۱۳۵۵ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد رفسنجان نیز داوطلب حوزه انتخابیه رفسنجان و انار شد.

** سعید ریاحی ریسه متولد ۱۳۵۸ با مدرک کارشناسی ارشد عمران و آباز دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز دیگر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار است.

** حجت الاسلام محمد نوذری فردوسیه متولد ۱۳۳۹ دکترای حقوق جزا نیز امروز از قم برای حوزه انتخابیه رفسنجان نام نویسی کردند.

** خانم صدیقه ناجی زاده نیز از تهران برای نام نویسی حوزه انتخابیه رفسنجان و انار اقدام کردند که ثبت نام اولیه وی انجام گرفته است.

ششمین روز ثبت نام داوطلبین مجلس در رفسنجان-خانهخشتی (۸)

ثبت نام ۱۶ آقا و یک خانم در حوزه انتخابیه شهرستانهای رفسنجان و انار

تاکنون ۱۷ نفر نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رفسنجان شده اند.

** عباس گلچین متولد ۱۳۴۷  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت نیز امروز ثبت نام خود را نهایی کرد.

** محمدرضا توحیدی پور متولد ۱۳۵۵ با کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در آخرین لحظات ششمین روز نام نویسی با حضور در ستاد انتخابات رفسنجان نام نویسی کرد.

ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا فردا چهارم دی ماه جاری ادامه دارد.

دراینجا می توانید از اخبار لحظه به لحظه ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستانهای رفسنجان و انار مطلع شوید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نجابت

    ای کسانیکه ثبت نام کرده ای شما را به خدا قسم می دهیم که به داد مردم رفسنجان برسید.در اطراف کارخانه مس سرچشمه گوسفندان به صورت گله ای می میرندعلت آن سمی است که ناشی از دود این مجتمع است آیا دود سمی این کارخانه به مردم رفسنجان ضرر نمی رساند؟حال اینکه کارمندان ارشد این مجتمع غیر بومی هستند.فقط تعدادی ازکارگران که معمولا هم در معرض خطر هستند رفسنجانی هستنداونهم قراردادی وبعد از مدتی اخراج.آیا حق مردم رفسنجان نیست که حداقل صنایع وکارخانه های فراوری مس را به رفسنجان بدهندوشرکت مس سرمایه آن رابدهد ویا مشارکت کندکه جوانان تحصیل کرده بعدازچند سال زحمت وصرف هزینه ،بیکار وخجالت زده در منزل بهت زده والدین را تماشاکنند.؟؟؟آیا خریدهای مس باید از کرمان ودیگر نقاط انجام می شود حق مردم رفسنجان نیست؟سم وآلایندگی مس گریبان گیر ما رفسنجانی هاست جالب اینکه بودجه تیم فوتبال مس رفسنجان ۳میلیارد،تیم مس کرمان۱۵میلیارد؟؟ انجیرخشک خود رو که با کمترین هزینه به دست می آید۷۰هزار تومان ،پسته با این همه بدبختی وکار طاقت فرسا۲۵هزارتومان ؟؟جاده رفسنجان به نوق که ۵۰سال پیش برای چند دستگاه جیپ اربابی ساخته شده بعد از گذشت ۳۷سال از انقلاب با این ترفیک سنگین بی دریغ جان مردم در اثر تصادف از بین می رود، جدیدا بازی جاده روستایی ودیگر بهانه ها را می آورند جالب اینجاست که برای دریاچه ارومیه که چهارتا غو ومرغابی مهاجر آب بخورند میلیاردها بودجه می دهند وستادوکارگروه تشکیل می دهند.یا در دولت قبل تمام تلاش دولت و وزیر راه آزادراه تهران شمال بودکه ...آ یا جان مردم رفسنجان ونوق پس از این همه تلفات ، مسولین را هیچ تکانی نمی دهد. مشکلات شهرستان رفسنجان وانار ونوق وکشکوییه هم جای تامل دارد. سروران گرامی حال که ثبت نام کردیداگر می توانید کاری برای مردم بکنیدتا آخر مثل مرد بایستیدچون مجلس جای ژست گرفتن نیست جای فعالیت وتلاش است مثل دکتر پور ابراهیمی نه مثل ….واگر برای بازی نخ نمای کنار رفتن به نفع این آن آمده اید زهی خیال باطل این را ازکسانیکه دوره گذشته ثبت نام کرده اندوبه نفع این وآن کنار رفت اند بپرسید ...مردم هوشیارند وخودشان با دقت افراد باصداقت را انتخاب می کنند.و کاری هم به حزب وجناح ندارند. چون حزب فقط حزب علی رهبرفقط سید علی .موفق باشید

    م

    نباشید /شما مثلا رسانه هستید و باید اطلاع رسانی صحیح و بی غرض داشته باشید/ همین شروع ثبت نام خط و جهت فکریتونو رمشخص و کار تبلیغاتی رو شروع کردین/ از همه نامزدها یه سوال پرسیده شده اما برا بعضیها فقط گفتید فلانی ثبت نام کرد و از بعضیها تومار نوشتین/ اما اینو بدونید شما از هرکه حمایت بکنید رای نمیاره مردم دیگه به این دوقطب سنتی رای نخواهند داد/ زشته برا شما

    ت

    از نهران چرا مگر تو شهرمان قحطی کاندیدا است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان