پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

ضرورت عقلانیت سیاسی در انتخابات

انتخاباتي الگو در دهه چهارم انقلاب

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در نشست هم اندیشی اعضای هیئت‌های نظارت انتخابات رفسنجان و بخش‌های تابعه با فرماندار و اعضای ستاد انتخابات رفسنجان ، افزود: باید بدانیم انتخابات و حق مردم بر تعین سرنوشت خویش از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز و مایه فخر و مباهات ماست.

وی تصریح کرد: لذا باید کوشید  با نگاهی مدبرانه و هوشمندانه و با یک عقلانیت سیاسی تمام معنا و استفاده از تمام ظرفیت‌ها وتغییر فرهنگ انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مسیر  رشد، تعالی، شکوفایی و امید به آینده برای جامعه و فرزندان ما داشته باشد.

ملانوری بیان کرد: همه عوامل برگزاری انتخابات تلاش و همکاری کنند تا انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط برگزار شود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق خواهد کرد و پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری و دولت خواهد بود.

ملانوری با تأکید بر اینکه هیئت اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی به ‌عنوان یک گروه  برای برگزاری صحیح انتخابات تلاش کنند، خاطر‌نشان کرد: فرآیند انتخابات از هفته گذشته آغاز شده و معتمدان در چهار حوزه برای انتخابات مجلس خبرگان معرفی شدند و از شنبه ۲۸ آذرماه فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم افراد متخصص و کارآمد وارد میدان شوند و ثبت‌نام کنند، افزود: مردم نیز باید آگاهی لازم داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند تا در حوزه قانون‌گذاری نظامی که به برکت امام راحل، خون شهدا و رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب در دنیا سرنوشت‌ساز است به اهداف عالیه خود برسد

خروج از نسخه موبایل