ضرورت عقلانیت سیاسی در انتخابات

  • شناسه خبر: 83418
ضرورت عقلانیت سیاسی در انتخابات

فرماندار رفسنجان گفت: باید کوشید با نگاهی مدبرانه و هوشمندانه و با یک عقلانیت سیاسی و تغییر فرهنگ انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، مسیر رشد، تعالی، شکوفایی و امید به آینده برای جامعه و فرزندان ما داشته باشد.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت عقلانیت سیاسی در انتخابات

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در نشست هم اندیشی اعضای هیئت‌های نظارت انتخابات رفسنجان و بخش‌های تابعه با فرماندار و اعضای ستاد انتخابات رفسنجان ، افزود: باید بدانیم انتخابات و حق مردم بر تعین سرنوشت خویش از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز و مایه فخر و مباهات ماست.

وی تصریح کرد: لذا باید کوشید  با نگاهی مدبرانه و هوشمندانه و با یک عقلانیت سیاسی تمام معنا و استفاده از تمام ظرفیت‌ها وتغییر فرهنگ انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مسیر  رشد، تعالی، شکوفایی و امید به آینده برای جامعه و فرزندان ما داشته باشد.

ملانوری بیان کرد: همه عوامل برگزاری انتخابات تلاش و همکاری کنند تا انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط برگزار شود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق خواهد کرد و پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری و دولت خواهد بود.

ملانوری با تأکید بر اینکه هیئت اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی به ‌عنوان یک گروه  برای برگزاری صحیح انتخابات تلاش کنند، خاطر‌نشان کرد: فرآیند انتخابات از هفته گذشته آغاز شده و معتمدان در چهار حوزه برای انتخابات مجلس خبرگان معرفی شدند و از شنبه ۲۸ آذرماه فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم افراد متخصص و کارآمد وارد میدان شوند و ثبت‌نام کنند، افزود: مردم نیز باید آگاهی لازم داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند تا در حوزه قانون‌گذاری نظامی که به برکت امام راحل، خون شهدا و رهبری‌های رهبر فرزانه انقلاب در دنیا سرنوشت‌ساز است به اهداف عالیه خود برسد

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان