نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

خسارت ۸۶۰ میلیاردی فتنه ۸۸ به کشور / حادثه تلخی که از حافظه مردم پاک شدنی نیست

  • شناسه خبر: 83391
خسارت ۸۶۰ میلیاردی فتنه ۸۸ به کشور / حادثه تلخی که از حافظه مردم پاک شدنی نیست

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ هیچ وقت از حافظه مردم پاک شدنی نیست خاطر نشان کرد: این فتنه هجمه ای بود به اصل نظام و ولایت فقیه و در واقع این آشوب یک حرمت شکنی به ارزش های نظام و انقلاب بود.

خانه » آخرین اخبار » خسارت ۸۶۰ میلیاردی فتنه ۸۸ به کشور / حادثه تلخی که از حافظه مردم پاک شدنی نیست

حسین آذین در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” عوامل بیگانه با محوریت آمریکا، ضد انقلاب خارجی همچون منافقین و ضد انقلاب های داخلی که بعد از پایان دولت های سوم و چهارم شکل گرفتند، خواص بی بصیرت و فرقه های نو ظهور را از عوامل موثر بر فتنه سال ۸۸ دانست و اظهار داشت: این حادثه تلخ از مشکل ترین عقبه ی تاریخ انقلاب بود و اگر بحث ولایت فقیه نبود تا مردم را به میدان بیاورد باعث اتفاقات دیگری در کشور می شد.

وی افزود: یک اعتراض عادی مردم به واسطه دروغی بر مبنای باطل شدن رایشان به آنها گفته شده تبدیل به بحران و پروژه ای شد تا عده ای از ان استفاده ببرند تا در نهایت منجر به ساقط شدن نظام شود و یا اینکه جمهوری اسلامی را مجبور به باج دادن کند.

آذین با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ هیچ وقت از حافظه مردم پاک شدنی نیست خاطر نشان کرد: این فتنه هجمه ای بود به اصل نظام و ولایت فقیه و در واقع این آشوب یک حرمت شکنی به ارزش های نظام و انقلاب بود.

وی نادیده گرفتن رای مردم ، ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف مردم و خانواده ها و ایجاد یک حس عدم اعتماد بین مردم و نظام را از جمله خسارات فتنه ۸۸ برشمرد و گفت: در این حادثه امانتداری نظام زیر سوال رفت، حرمت عاشورا شکسته شد و حتی با پاره کردن عکس امام راحل به ایشان توهین شد.

نماینده مردم رفسنجان تصریح کرد: با سر دادن شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه از سوی فتنه گران حرمت اصول نظام را شکسته شد و با سر دادن شعار نه غزه و نه لبنان به شعارهای اصولی نظام دهن کجی شد و مردم را در مقابل نظام قرار دادند.

وی با اشاره به خسارت های فراوان فتنه ۸۸ بر اموال عمومی کشور خاطر نشان کرد: فتنه گران با تخریب اموال از جمله بانک ها و خود پردازها و به آتش کشیدن اتوبوس ها و خودروها قریب به ۸۶۰ میلیارد ریال خسارت بر کشور وارد کردند ، این فتنه موجب شد تا با ایجاد یک احساس نا امنی در مردم بر سرمایه گذار های داخلی و خارجی تاثیر بگذارد.

۲۸۳۴۷۷۱_۶۵۶

این مسئول شهادت تعدادی از هم وطنان و بسیجیان کشور را از دیگر خسارات اسف بار فتنه ۸۸ برشمرد و گفت: فتنه ۸۸ موجی شد تا یک بی ثباتی در ان مقطع از زمان در کشور ایجاد شود.

آذین تشدید تحریم هاعلیه ایران را مهمترین حاصل فتنه دانست و اظهار داشت: دو روز قبل از انتخابات و بر آشفته شدن این فتنه اوباما رئیس جمهور آمریکا طی نامه ای به رهبر فرزانه انقلاب اعتراف کرد که بدون جمهوری اسلامی مسائل منطقه حل نخواهد شد اما بلافاصله پس از فتنه سال ۸۸ قطعنامه ۱۹۲۹ در کنگره آمریکا علیه ایران صادر می شود.

وی عدم فعالیت اقتصادی در مسائل مربوط به هسته ای و موشکی، ممنوعیت فروش سلاح نظامی به ایران، جلوگیری از انتقال فن آوری مربوط به موشک های بالستیک، تحریم سپاه و شرکت های کشتی رانی ایران، اجازه بازرسی بر تمام محموله های هوایی و دریایی به مقصد ایران و بالعکس و تحریم خدمات مالی مرتبط با هسته ای را از مفاد اصلی این قطعنامه برشمرد و خاطر نشان کرد: در واقع مهمترین تحریم های علیه کشور که تحریم های بانکی و مالی هستند بعد از فتنه ۸۸ کلید میخورد و یکی از خسارتهای عمده امیدوار کردن دشمنان نظام بود.

imagesتد

آذین تصریح کرد: بهانه دادن به دست غربی ها و اجازه دخالت و اظهار نظر در مورد کشور از دیکر خسارت های فتنه بود که موجب شد تا غربی ها علنی از سران فتنه حمایت کنند تا می خواستند با تغییر رفتار مردم تغییر ساختار در ایران رخ دهد.

وی افزود: تخریب های نهادهای انقلاب از جمله بسیج و سپاه و شواری نگهبان و تخریب شخصیت های انقلابی در این فتنه روی داد و به دنبال آن ترور دانشمندان هسته ای کشورمان در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فتنه گران و دشمنان این نظام از این حادثه تلخ به خوبی استفاده کردند اما کسانی که عامل این فتنه بودند ، خیانت کردند و ساکت بودند آمده بودند تا اصل نظام و ولایت فقیه را هدف قرار دهد.

وی تصریح کرد: امروز ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی که پشتیبان رهبری در تمام لحظات هستند متوجه باشند که چه کسانی در آن روز آب به آسیاب دشمن ریختند و اینرا در تصمیماتی که باید بگیرند مد نظر قرار دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدی

    کم کاری و بی عرضگی شما هم از ذهن مردم پاک نخواهد شد شما این چند سال کجا بودید که حالا سعی می کنید تو همه عکس ها باشید؟!

    مهین

    دلواپسان دلواپسی کنید کان یار با تدبیر آمد ،،،،دلواپسان زاری کنید کان کلیدار امید آمد ،،،،دلواپسان دلواپسی کنید باران تدبیر آمد ،،،دلواپسان راهی شوید کان یار ظریف آمد ،،، از پس خشکسالی مهرورزی ،! اینک بهار تدبیر عقل و امید آمد ،،،جاری از لطف خدا زاینده رود زنده شد بحر ارومیه از امید ،،،،بسته شد pmd از حسن ظن و لغو گشت تحریم از حسن تدبیر ،،، دلواپسان بندید دکان دلواپسی ،،،چون کساداست زین پس بازار دلواپسی ،،،

    اکبر

    مردم ما نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را دوست دارند و نمایندگانی را انتخاب میکنند که دلسوز نظام و انقلاب و حامی ولایت باشند نه حامی فتنه گران

    حسین

    من مطمئن هستم این مجلس و خبرگان هر دو به دست اعتدالیون وابسته به اصلاحات می افتد دیگر مثل قبل نخواهد بود مردم هوشیار شده اند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان