پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد رفسنجان احداث می شود

صفریان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه علمی عملی قهرمانان دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از ساخت مجموعه ورزشی با پنج هزار متر زیربنای سالنی در محوطه دانشگاه خبر داد و گفت: این مجموعه شامل سالن ورزش های فوتسال، بسکتبال، والیبال، سالن ورزش های رزمی و ژیمناستیک، بدنسازی، استخر شنا، سونا، جکوزی و سالن شطرنج و پینگ پونگ بوده و در کنار آن امکانات ویژه برای ورزش های خارج سالنی مانند فوتسال چمنی و تنیس خاکی فراهم می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان از ایجاد رشته تیراندازی به اهداف پروازی با همکاری هیئت تیراندازی خبر داد و با بیان اینکه هدف از ساخت مجموعه ورزشی کمک به ورزش شهرستان است، افزود: با کمک مسئولین مجموعه ای ورزشی با امکاناتی مانند مجموعه ورزشی بانوان در رفسنجان احداث می کنیم تا دانشجویان و عموم از آن استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقشه های مجموعه ورزشی آماده است، اظهار کرد: کلنگ احداث این مجموعه اسفند ماه سال جاری به زمین می خورد و تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

صفریان هزینه ساخت مجموعه ورزشی را ۷ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: قصد داریم با مشارکت بخش خصوصی، ساخت مجموعه ورزشی را تسریع بخشیم تا شاهد مجموعه ای باکیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا باشیم.

خروج از نسخه موبایل