به همت انجمن تریبت بدنی؛

نمایشگاه دستاوردهای علمی عملی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان برپا شد+عکس

  • شناسه خبر: 83320
نمایشگاه دستاوردهای علمی عملی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان برپا شد+عکس

به همت انجمن تربیت بدنی دانشگاه آزاد رفسنجان، نمایشگاه دستاوردهای علمی عملی قهرمانان این دانشگاه افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه دستاوردهای علمی عملی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان برپا شد+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز با حضور صفریان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان و هیئت رییسه این مرکز آموزشی، اولین نمایشگاه علمی عملی قهرمانان دانشگاه آزاد در سالن دانشکده فنی افتتاح و مورد بازدید دانشجویان قرار گرفت.

در این نمایشگاه که به همت انجمن علمی پژوهشی تربیت بدنی دانشگاه و به مدت سه روز دایر است، دانشجویان در ۱۲ غرفه به معرفی و ارائه دستاوردهای ورزشی و علمی خود پرداخته اند.

نمایشگاه دستاوردهای علمی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان-خانه خشتی (۲)

در این نمایشگاه هم چنین اسامی دانشجویان قهرمان استانی، ملی و جهانی رشته های ورزشی موتورسواری، والیبال، شنا، ورزش های رزمی، تیراندازی/ف کاراته، کشتی، ووشو، فوتبال، ورزش باستانی، بدنسازی و پاورلیفتینگ و بوکس در غرفه های نمایشگاه به چشم می خورد.

نمایشگاه دستاوردهای علمی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان-خانه خشتی (۴)

صفریان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توجه به ورزش در کنار علم آموزی را موجب پویایی و شکوفایی جامعه بیان کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه گامی در جهت شناساندن رشته های ورزشی و حدیت قهرمانان برای کسب عناوین مختلف کشوری و جهانی است.

وی در ادامه از ساخت مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد شامل رشته های ورزشی سالنی و محوطه ای به منظور ارتقاء سطح ورزش دانشگاه و شهرستان خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای علمی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان-خانه خشتی (۵)

محمدصادقی مسئول انجمن علمی پژوهشی تربیت بدنی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه های این انجمن، هدف از برپایی نمایشگاه را معرفی دانشجویان قهرمان دانشگاه به جامعه و برقراری تعامل با شهرستان برای ارتقاء ورزش عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ دانشجو در رشته تربیت بدنی مشغول به تحصیل هستند و هر ترم بین ۵۰ تا ۷۰ دانشجو جذب می کنیم.

وی با ابراز امیدواری از برپایی نمایشگاه، آن را زمینه ای برای انجام سایر فعالیت های ورزشی دانست و گفت: ما در همه زمینه ها توانایی معرفی دانشجویان در رشته های ورزشی را داریم و آماده ایم تا دانشگاه آزاد را به عنوان قطب علمی تربیت بدنی به جامعه معرفی کنیم.

نمایشگاه دستاوردهای علمی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان-خانه خشتی (۱)

در ادامه ورزشکارانی از رشته های ووشو و ژیمناستیک به اجرای حرکات نمایشی ورزشی پرداختند و شهلا و خاطره باقری دوقلوهای کاراته رفسنجانی با حضور در جمع دانشجویان، از مربیان خود آقا و خانم رحمانیان با اهدای هدیه تشکر کردند.

این مراسم با ذکر خاطره ای از راهیابی یکی از دوقلوها به مسابقات قهرمانی کشوری و مقابله دو نفره آنان برای صعود همراه بود.

نمایشگاه دستاوردهای علمی قهرمانان دانشگاه آزاد رفسنجان-خانه خشتی (۷)

برچسب ها:
تربیت بدنی خانه خشتی دانشگاه آزاد رفسنجان مهناز شریفی ورزشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان