پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اصلاح طلبان فتنه گر با حمایت میلیاردی امریکا درصدد فتح کرسی های مجلس و نفوذ در خبرگان هستند

به گزارش “خانه خشتی“، محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی اموراستراتژیک در رابطه با فتنه چهارم و نفوذ دشمن اظهار داشت :ایران زمان شاه در سلطه امریکا و استکبار بود از این سلطه رهایی یافت و به مقابله با سلطه گری امریکا و کلیت آن برجهان اسلام پرداخت و دشمنان اسلام این خطر را احساس کردند که در صورت رهایی جهان اسلام از سلطه امکان غارت اموال آنان را نخواهند داشت .
وی ضمن بیان اینکه جهان شاهد تمدن بزرگ اسلامی خواهد بود ،افزود:  مقابله با شکل گیری تمدن اسلامی سیاست دیر باز استکبار بوده است در همین راستا سیاست اختلاف افکنی حکومت انگلستان نمونه آن بود .

 رژیم غاصب صهیونیستی با هدف ممانعت ازشکل گیری تمدن اسلامی تشکیل شده است

این کارشناس عالی اموراستراتژیک ادامه داد: تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی با شعار سلطه از نیل تا فرات در غرب جهان اسلام که شامل ۱۴ کشور از جمله مکه و مدینه می شود با هدف ممانعت ازشکل گیری تمدن اسلامی شکل گرفته است .
این استراتژیست اصولگرا بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زلزله بزرگی بود که غرب از آثار آن در جهان بیم داشت لذا همه تلاش خویش را بکار برد تا به انقلاب لطمه بزند از جمله :نفوذ عوامل دشمن در ارکان مختلف نظام ، برنامه ریزی دقیق و مستمر برای ایجاد تحول مغزی و فکری در نیروهای انقلاب ، ترور افراد موثر و پایبند به نظام از جمله مقام معظم رهبری و سایر نیروها ،جنگ تحمیلی ،تلاش برای کودتای نوژه و تجزیه کشور ، دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی ، نفوذ در رسانه ها و ایجاد رسانه های زنجیره ای همه برای تضعیف روند شکل گیری تمدن اسلامی و به اسارت در آوردن مجدد ملت ایران است .

 

دشمن از طمع موسوی و کروبی برای بازگشت به قدرت در جهت فتنه ۸۸ و اهداف استکباری خود استفاده کرد
وی ضمن بیان اینکه توطئه های سال ۷۸ و فتنه سال ۸۸ برنامه ریزی شده توسط استکبار بود ، عنوان کرد : دشمن تمام عوامل مستقیم و غیر مستقیم خویش را آگاه و نا آگاه وارد عرصه کرد و توانست عواملی مثل موسوی و کروبی را به خدمت خود درآورد و از طمع آنان برای بازگشت به قدرت به این منظور استفاده کند .
قدیری ابیانه ادامه داد: عناصری چون خاتمی و یارانش در این فتنه مشارکت کردند خاتمی که ۸ سال شعار مردم سالاری ، جمهوریت و جامعه مدنی را سر می داد با علم به شکست سنگین موسوی در انتخابات پیروزی او را در انتخابات تبریک گفت و در این فتنه مشارکت کرد یعنی به تمام شعارهای ۸ ساله خود پشت پا زد و در این آزمایش الهی مردود شد چراکه خداوند مدعیان را مورد آزمایش قرار می دهد او و یارانش نشان دادند هیچ اعتقادی به جمهوریت ، جامعه مدنی و مردم سالاری ندارد .
کارشناس عالی اموراستراتژیک تاکید کرد : در این مدت اسناد متعددی در مورد فتنه ۸۸ و نقش عوامل بیگانه منتشر شده است و در آینده اسامی و اسناد بیشتری افشا خواهد شد فتنه ۸۸ با مشارکت مردم بویژه در ۹ دی دفن شد اما دراکولای فتنه که ریشه در خونخواری استکبار دارد ادامه خواهد یافت و فتنه های دیگری نیز در پیش است .

 

فتنه ریشه خارجی دارد از اینرو فتنه های جدید خصوصا فتنه های اجتماعی و اقتصادی در راه هستند
وی با بیان اینکه اگر فتنه ریشه در داخل کشور داشت امکان بروز فتنه هایی دیگری وجود نداشت ، ادامه داد: از آنجاییکه ریشه ی فتنه خارجی است ما باید منتظر فتنه های دیگری نیز باشیم و خود را برای مقابله و سرکوب آن آماده کنیم دشمن تلاش دارد فتنه های اجتماعی به پا کند و برای آن برنامه ریزی می کند متاسفانه فتنه گران و کسانیکه در مسیراستکبار قدم زدند در صدد ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم برآمده اند .

تشدید تحریم ها نتیجه گرای آقا زاده ها به عوامل استکبار و امریکا است

قدیری ابیانه گفت: فتنه گران دشمنان را به تحریم و تشدید مشکلات اقتصادی ترغیب کردند تا از این طریق در بین مردم ایجاد نارضایتی کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند برخی اقازاده ها که حتی در نظام مسئولیت دارند با هزینه بیت المال به خارج رفته و با عوامل استکبار و امریکا ارتباط برقرار نموده اند و به آنان برای تشدید تحریم ها گرا داده اند که برخی از آنان اکنون در زندان هستند و لیست نام برخی ازاین آقا زاده ها در جیب صادق خرازی است که از انتشار آن خودداری می کند و عده ای نیز درانظارعموم و در راس دانشگاه ها و حتی در خود دولت منسوب شده اند و به فتنه گری ادامه می دهند .

 

اصلاح طلبان فتنه گر با حمایت میلیاردی امریکا درصدد فتح کرسی های مجلس و نفوذ در خبرگان هستند
وی افزود: این اجیر شدگان اجانب با حمایت استکبار تلاش می کنند مجلس شورای اسلامی را فتح کنند و به مجلس خبرگان رهبری نفوذ پیدا کنند ، آمریکا حاضر است برای این هدف هزینه های میلیارد دلاری برای حمایت از فتنه گران یا همان اصلاح طلبان متحمل شود .
این استراتژیست اصولگرا تصریح کرد : هیلاری کلینتون در خاطرات خود به هزینه چندین میلیون دلاری برای آموزش ۵ هزار ایرانی اعتراف کرده است اینان کسانی هستند که امروز در ابعاد مختلف برای تضعیف اسلام ، ولایت ، اصولگرایان و اصولگرایی و پیروزی خود تلاش می کنند .

استفاده از عوامل خود فروخته ، خود باخته و غرب زده بویژه در لباس روحانیت در جهت جدایی دین از سیاست از تاکتیک های استکبار است
وی تاکید کرد : مشی امروز استکبار تضعیف اصل ولایت فقیه برای ضربه زدن به کشور است شورایی کردن رهبری و مدت دار کردن آن ، ایجاد فضای رسانه ای و تبلیغاتی علیه شخص رهبری با پوشش نقد از برنامه های استکبار است جدایی دین از سیاست و خالی کردن نظام از محتوای اسلامی آن در مرحله میان مدت از اهداف استکبار است و دراین مسیر استفاده از عوامل خود فروخته ، خود باخته و غرب زده بویژه در لباس روحانیت از تاکتیک های استکبار است .
قدیری ابیانه خاطر نشان کرد : ملت ایران باید هوشیارباشند و فریب توطئه های دشمنان و جناح های به اصطلاح اصلاح طلب را در انتخابات نخورند و به فرموده امام خمینی (ره) باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد .

منبع: راه دانا
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل