پوتین: روسیه به کسی اجازه نمی‌دهد به «زبان زور» با این کشور صحبت کند

  • شناسه خبر: 8323
پوتین: روسیه به کسی اجازه نمی‌دهد به «زبان زور» با این کشور صحبت کند

خانخ خشتی: رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم فارغ التحصیلان دانشگاه‌های نظامی تاکید کرد که این کشور به هیچ‌کس اجازه نداده و نخواهد داد که به «زبان زور» با روسیه صحبت کند و به هر تهدیدی قاطع و مناسب پاسخ خواهد داد. خانه خشتی به نقل از فارس، “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم رسمی به افتخار […]

خانه » آخرین اخبار » پوتین: روسیه به کسی اجازه نمی‌دهد به «زبان زور» با این کشور صحبت کند

خانخ خشتی: رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم فارغ التحصیلان دانشگاه‌های نظامی تاکید کرد که این کشور به هیچ‌کس اجازه نداده و نخواهد داد که به «زبان زور» با روسیه صحبت کند و به هر تهدیدی قاطع و مناسب پاسخ خواهد داد.

خانه خشتی به نقل از فارس، “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهوری روسیه در مراسم رسمی به افتخار فارغ التحصیلان دانشگاههای نظامی در کاخ کرملین تاکید کرد که روسیه به هیچ کس اجازه نمی‌دهد که به «زبان زور» با این کشور صحبت کند و به هر تهدیدی پاسخ قاطع و مناسب خواهد داد.

پوتین گفت: روسیه هرگز به کسی اجازه نداده و نخواهد داد که با این کشور به «زبان زور» صحبت کند. وظیفه همه سازمان‌های نظامی کشور تضمین تامین امنیت، منافع و استقلال روسیه است و هر نوع تهدیدی، حال می‌خواهد منشاء آن از طرف هر کس که باشد، بطور قاطع و مناسب پاسخ داده خواهد شد.

رئیس‌جمهوری روسیه ایجاد ارتشی مدرن و تقویت امنیت کشور را یک اولویت بدون تردید ملی نام برد و گفت: ما در اجرای سیاست دفاعی اولویت خود را بر مدرنترین ساختار نظامی کشور خواهیم گذاشت و در این راستا به مدرنیزه سازی نیروهای مسلح ادامه داده و به تعاقب آن به شکل کاملا جدید و سازنده‌ای از ارتش دست خواهیم یافت.

پوتین با تایید اینکه دولت روسیه همچنان به سیاست تقویت تضمین اجتماعی نیروهای مسلح کشور ادامه خواهد داد، افزود: آنها (این تضمین‌ها) باید بشکل کامل با مسئولیت سنگین و خطراتی که آنها در راه دفاع از کشور متحمل می شوند، متناسب باشد. در همین راستا در سال ۲۰۱۲ حقوق نیروهای نظامی کشور به میزان دو برابر افزایش خواهد یافت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان