امام جمعه رفسنجان:افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود

  • شناسه خبر: 8288
امام جمعه رفسنجان:افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود

خانه خشتی:امام جمعه رفسنجان با تاکید بر حمایت همه جانبه از صنایع و کارخانجات گفت: افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود.[…] خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان اظهار داشت: مسئولان به کار خود به عنوان امانت الهی نگاه کنند و به آن توجه خاص داشته باشند. […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان:افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود

خانه خشتی:امام جمعه رفسنجان با تاکید بر حمایت همه جانبه از صنایع و کارخانجات گفت: افزایش تولید موجب اشتغالزایی می‌شود.[…]

خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان اظهار داشت: مسئولان به کار خود به عنوان امانت الهی نگاه کنند و به آن توجه خاص داشته باشند.

وی استفاده از شیوه‌های مدیریتی امام علی (ع) را لازمه کار مسئولان دانست و تصریح کرد: امیرالمومنین علی (ع) برای انتخاب و گزینش کارگزاران خود تقوا، صحت عمل و مدیریت را مدنظر داشتند و هر جا اشتباهی از سوی آنها می‌دیدند به سرعت رسیدگی می‌کردند.

رمضانی‌پور افزود: پست و مقام امانت الهی و نظارت بر عملکردها وظیفه مسئولان است و اینکه یک مسئول خود را خادم مردم بداند از امتیازات یک فرد مومن است.

وی امینی‌زاده فرماندار سابق رفسنجان را فردی زحمتکش و همیشه در صحنه‌ها معرفی کرد و ابراز داشت: خستگی ناپذیری افرادی که مسئولیت به عهده می‌گیرند و خود را هیچگاه از مردم و صحنه‌ها جدا نمی‌کنند، موجب می‌شود که خداوند مهر چنین افرادی را در دل مردم ایجاد و اطمینان و اعتماد مردم به چنین افرادی زیاد شود.

رمضانی‌پور انتقال آب شرب و کشاورزی به منطقه انار و رفسنجان برای رفع مشکلات مردم به ویژه کشاورزان را ضروری خواست و گفت: چنین کاری اقدام عاجلانه می‌پذیرد.

وی به اشتغالزایی و رفع بیکاری اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای برای بهره‌گیری از صنایع پایین دستی مس در رفسنجان داشته باشند.

رمضانی‌پور بر حمایت همه جانبه از صنایع و کارخانجات تاکید و گفت: با حمایت از صنعت دیگر شاهد بیکار شدن افراد پس از سال‌ها کار در یک کارخانه نخواهیم بود و با افزایش تولید اشتغال افزایش می‌یابد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان