توقیف ۱۲ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ ده میلیون ریال در رفسنجان

  • شناسه خبر: 82878
توقیف ۱۲ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ ده میلیون ریال در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ ده میلیون ریال از ابتدای آذر ماه سالجاری تاکنون در این شهرستان خبر داد .

خانه » آخرین اخبار » توقیف ۱۲ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ ده میلیون ریال در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در جزئیات این خبر گفت : با کنترل خودرو های عبوری در سطح شهرستان توسط پلیس راهور این فرماندهی تعداد ۱۲ خودرو با میزان تخلفات رانندگی بالای ۱۰ ده میلیون ریال شناسایی و توقیف شده است .

وی در ادامه بیان داشت: همچنین برخورد با رانندگان قانون گریز که به نوعی از پرداخت خلافی شانه خالی کرده و به قوانین و مقررات جاری کشور توجهی ندارند از اولویت های کاری پلیس بوده و به رانندگان  متخلف  اجازه تردد داده نخواهد شد.

این مقام انتظامی گفت: در این راستا تعداد ۱۲ دستگاه خودرو که دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال بودند توسط پلیس راهور متوقف  و  روانه پارکینگ شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن تشکر از رانندگانی که قوانین رانندگی را رعایت می نمایند ، اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی را مهمترین عامل پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار رانندگی دانست و از شهروندان خواست در هنگام رانندگی با هرنوع وسیله نقلیه ای ضمن داشتن احتیاط کافی به قوانین راهور پایبند باشند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان