واکنش نمایندگان استان به اقدام خارج از عرف روزنامه اطلاعات؛

می خواهند با تطهیر چهره سران فتنه فضای کشور را نا آرام کنند

  • شناسه خبر: 82864
می خواهند با تطهیر چهره سران فتنه فضای کشور را نا آرام کنند

نماینده مردم بافت و ارزوئیه در مجلس گفت:در پشت پرده تطهیر چهره سران فتنه هدفی نهفته است و قصد دارند فضای کشور را نا آرام کرده و با باج خواهی از شورای نگهبان تا به عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

خانه » آخرین اخبار » می خواهند با تطهیر چهره سران فتنه فضای کشور را نا آرام کنند

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از آرمان کرمان، تنها مدتی از خواندن پیام یکی از سران فتنه توسط سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات می گذرد که باردیگر این شخص اقدام به انتشار تصاویر و مصاحبه این فرد در روزنامه اطلاعات می کند.

به دنبال این رویدادها دادستانی استان کرمان همچنین دادسرای رسانه و فرهنگ نسبت به این اقدامات دعایی اعلام جرم کردند.

نمایندگان استان کرمان نیز به این اتفاقات واکنش نشان دادند.

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت و ارزوئیه در مجلس گفت: با توجه به این مسئله که سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات از جامعه روحانیون هستند انتظار می رود به بصیرت رهبر فرزانه انقلاب توجه ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: اقدام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات حقیقتا ادامه دهنده بیانیه ایست که در مراسم خیر مدرسه ساز عطا احمدی قرائت شد و این مراسم تنها بهانه ای برای تطهیر چهره سید محمد خاتمی یکی از سران فتنه بود.

نماینده مردم بافت و ارزوئیه در مجلس افزود: مراجع مربوط به پیگیری این جرائم نباید در مقابل این اقدامات سکوت کنند و باید مانع  وقوع  چنین اقداماتی شوند .

منظری توکلی بیان کرد: از آن جایی که ایران در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز می باشد این افراد با اقدامات خود فضا را نا آرام و متشنج کردند و این امر به ضرر نظام، انقلاب و مردم تمام شد.

وی تصریح کرد:در پشت پرده تطهیر چهره سران فتنه هدفی نهفته است و قصد دارند تا فضای کشور را نا آرام کرده و از این طریق از شورای نگهبان باج خواهی کرده و به عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

نماینده مردم بافت و ارزوئیه در مجلس تاکید کرد: شورای نگهبان مطابق قانون عمل خواهد کرد و با هیچ کس تعارف ندارد و مسلما تیر این افراد به سنگ خواهد خورد و به هدفشان نخواهند رسید.

در همین راستا حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس در واکنش به اقدام  روزنامه اطلاعات مبنی بر درج مصاحبه و تصویر رئیس دولت اصلاحات ( از سران فتنه ۸۸) در صفحه اول این روزنامه نوشت: این اقدام در راستای پروژه ای است که کلید آن قبلا زده شده، اما فعلا از طریق این روزنامه این کار دنبال می شود و به منظور کم رنگ تر کردن ماجرای فتنه و فتنه گران است.

غضنفرآبادی در ادامه گفت: گردانندگان این پروژه می خواهند بگویند که خط قرمزی که مقام معظم رهبری به عنوان فتنه مطرح کرده اند، نادیده می گیرند.

وی بیان کرد: مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز باید شان و جایگاهی که در آن قرار داشت را حفظ می کرد و ملت ایران امروز این اهانت و عادی سازی چهره های فتنه گر را نخواهد پذیرفت.

غضنفرآبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی، هئیت نظارت بر مطبوعات و کسانی که متصدی امر رسیدگی به این موضوع هستند، باید به شدت با این اقدام خلاف قانون برخورد کنند و اگر برخورد شدید با این اتفاق صورت نگیرد متاسفانه موارد دیگری را در این خصوص شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان