۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی ، آگاهی وپویایی نسل دانشجوست

  • شناسه خبر: 82743
۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی ، آگاهی وپویایی نسل دانشجوست

جامعه دانشجویی ما با مبارزات ضد استعماری وضد استکباری ملت ایران،پیوند خورد وهمواره نقش مهمی در سر افرازی میهن اسلامی ایفا کرد.

خانه » آخرین اخبار » ۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی ، آگاهی وپویایی نسل دانشجوست

 

به گزارش “خانه خشتی“، بیانیه بسیج دانشجویی بقیه الله دانشگاه پیام نور رفسنجان به مناسبت ۱۶ آذر را در ادامه بخوانید:

ایران عزیز همواره شاهد حضور فعال جامعه دانشگاهی کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بوده است .در این میان ۱۶آذر ۳۲سرآغاز برای تشکل های جنبش دانشجویی زنده وپویا که با حضور هوشمندانه ی خود در تمامی عرصه ها یکی از ارکان های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار این انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره)تجلی یافت.

در چنین روز بزرگی بود که جامعه دانشجویی ما با مبارزات ضد استعماری وضد استکباری ملت ایران،پیوند خورد وهمواره نقش مهمی در سر افرازی میهن اسلامی ایفا کرد.

اگر دیروز جنبش های دانشجویی به دنبال مبارزه با استعمار واستبداد بودن امروز ندای حق طلبی ،عدالت خواهی، مطالبه گری را از مسئولین را فریاد می زنند اگر دیروز درجنگ سخت ، رودرروی دشمن بودن امروز در عرصه جنگ نرم

ما دانشجویان از همان نسل هستیم که با تکیه برتوکل بر خدا وایمان وفریاد مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل نشان خواهیم داد که راه دفاع از مظلوم ومستضعف خواهیم کرد همان طور که امام خمینی فرمودن (( آمریکا ، هیچ غلطی نمی تواند بکند )) فریادمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند که در راه هدف ، دفاع از آرمانهای انقلاب وهمیشه گوش به فرمان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بیدار وهوشیار هستیم.

۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی ، آگاهی وپویایی نسل دانشجوست وپیام ما در روز ۱۶ آذر به تمامی دنیا این است: نقش جنبش های دانشجویی به حدی روشن است که دانشجوی ولایتمدار ایرانی با شناخت عمیق از سیاست های مکارانه ی روباه استعماری غرب که در خاورمیانه وجهان اسلام در حال جنگ وخون ریزی است ومیخواهد چهره زشتی از اسلام به دنیا مخابره کند به او نشان خواهیم داد که ایه صریح قران که میفرماید (( ومکرو مکر الله والله خیر الماکرین)) ان شا الله به زودی مکر وحیله تان به خودتان باز خواهد گشت وما به شما نشان خواهیم داد ما سربازان سید علی با هوشیاری وبصیرت با شما مبارزه خواهیم کرد وان شا الله پیروز این میدان ما خواهیم بودو با تکیه بر این آیه شریفه(( فان حزب الله هم الغالبون)) .

ما دانشجویان با بصیر دانشگاه پیام نور رفسنجان هیچ زمان دشمنی خبیصانه آمریکا وهم پیمانانش را فراموش نکردیم ونخواهیم کرد امروز دشمن با تمام قوا خود به میدان عرصه جنگ نرم آماده است جهت نابودی این انقلاب وتمام هدف آن برچیدن نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه از طریق دشمنان داخلی وخارجی می باشد. امروز رهبرمان بارها وبارها در جلسات عمومی خود بحث نفوذ دشمن در میانه های ارکان اصلی نظام به مردم ومسئولین هشدار میدهد ایشان در بحث سخنرانی خود به بحث نفوذ دشمن وافرادی که اماج این حمله دشمن هستند نکاتی میفرماید واز کلمه نفوذ به عنوان یک خطر بزرگ نام میبرد.

  • دشمنی ما با آمریکا وجهان خوران غرب هیچ زمان تمام شدنی نیست عده ای در داخل در حال بزک کردن چهره آمریکا هستند ومیخواهند بگویند دیگر دشمنی ما با آمریکا تمام شده است وما باید صلح کنیم وعده ای دیگر میخواهند شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند ، دشمنان داخلی وخارجی ما بدانند تا جنبش های دانشجویی زنده وهوشیار وآرمان های امام وشهدا در جریان باشد این رویاان شا الله به گور خواهید برد. که با آمریکا دوستی ومذاکره کنیم وشعار مرگ بر امریکا حذف شود وما همیشه تا زنده ایم ونسل های بعدی انقلاب یک صدا باهم شعار خواهیم داد مرگ بر آمریکا واین شعار همیشه بر روی زبانمان وقلبمان حک خواهد شد.
  • بسیج داشجویی بقیه الله به عنوان یک نماد از جنبش های دانشجویی بر خود واجب می دانست در مناسبت روز دانشجو این روز را به همه دانشجویان تبریک بگوید واین روز را به ندای مولای خود لبیک بگوید که روزی با نماد استکبارستیزی، با نماد آرمان خواهی که به قول مقتدایمان که امسال در ماه مبارک رمضان دیداری با دانشجویان داشتند مهم ترین وظیفه تشکل های دانشجویی را(( آرمان خواهی ))و((آینده نگری )) ذکر کردند.
  • ما بسیجیان دانشگاه پیام نور رفسنجان در این روز خجسته پیمان می بندیم با رهبر ومولای خود تا آخرین قطره خون خود از آرمانهای انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد..
  •                                                 والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
  • شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی بقیه الله پیام نور
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان