هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

توقف مس رفسنجان در مقابل ماشین سازی تبریز

  • شناسه خبر: 82740
توقف مس رفسنجان در مقابل ماشین سازی تبریز

هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی مس رفسنجان در مقابل ماشین سازی تبریز همراه بود.

خانه » آخرین اخبار » توقف مس رفسنجان در مقابل ماشین سازی تبریز

به گزارش “خانه خشتی” در این دیدار که از ساعت ۱۴ و به قضاوت تورج حق وردی در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد، مسی ها در حالی که تا دقیقه نود و با گل دقیقه دهم حسین قره داغی از مهمان تبریزی خود شکست خورده بودند موفق شدند با گل احسان پیرهادی بازی را به تساوی بکشانند.

با این نتیجه نارنجی پوشان ۲۴ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رتبه هفتم جدول رده بندی حفظ نمودند.

همچنین مس کرمان نیز در تهران مقابل پیکان این شهر به تساوی بدون گل دست یافت.با این تساوی کرمانی ها ۳۰ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول حفظ نمودند.گل گهر نیز در روزی که مجید نامجومطلق را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود می دید،در حالی که در نیمه اول با دو گل ابراهیم رضازاده در دقایق دوم و هفتم از پارسه تهران شکست خورده بود موفق شد در نیمه دوم و با گلهای امیر رفعتی در دقیقه ۵۸ و رضا محمودآبادی در دقیقه ۷۹ بازی را به تساوی بکشاند و با ۱۹ امتیاز جایگاه خود را رده شانزدهم جدول رده بندی حفظ نماید.

همچنین در هفته نوزدهم و پایانی دور رفت این رقابتها مس رفسنجان سه شنبه بیست و چهارم آذر ماه در اصفهان به مصاف گیتی پسند این شهر خواهد رفت.

در همین روز نیز گل گهر سیرجان نیز در تبریز مهمان ماشین سازی خواهد بود.مس کرمان دیگر نماینده استان نیز روز یکشنبه بیست و دوم آذر ماه میزبان پاس همدان تیم قعرنشین جدول رده بندی خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان