هشدارهای معاون درمان علوم پزشکی رفسنجان در مورد آنفلوآنزا

  • شناسه خبر: 82617
هشدارهای معاون درمان علوم پزشکی رفسنجان در مورد آنفلوآنزا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از روبوسی با زائران امام حسین(ع) پرهیز کنید .

خانه » آخرین اخبار » هشدارهای معاون درمان علوم پزشکی رفسنجان در مورد آنفلوآنزا

به گزارش “خانه خشتی”، محمدرضا میرزابیگی افزود: بیمارانی که علائم شدید سرماخوردگی مانند تب، سردرد ، درد عمومی بدن، گلودرد و سرفه همراه با خلط دارند باید مایعات فراوان بنوشند و از تماس با افراد سالم پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که علائم شدیدتر شد به ویژه در زمینه مشکلات تنفسی و تب بالا حتما به متخصص بیماری های عفونی مراجعه کنید و اگر کلینیک ها تعطیل بود و متخصصین حضور نداشتند به اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) مراجعه کنید.

میرزابیگی با توصیه به والدین و اولیاء مدرسه ادامه داد: اگر دانش آموزان دچار علائم ذکر شده هستند، حتما با هماهنگی مسئولین مدارس از رفتن به مدرسه خودداری کنند.

وی در ادامه با بیان رعایت نکات ضروری در این موارد اظهار کرد: حواسمان باشد نگاه به این بیماری مانند سرماخوردگی معمولی نباشد، شست و شوی مرتب دست ها، زدن ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از دست دادن و روبوسی با زائران امام حسین(ع) و پرهیز از تجمعات به ویژه زنان باردار، افراد مسن و کسانی که دچار بیماری های قلبی، تنفسی و دیابت هستند و این افراد مستعد آنفلوآنزا هستند، صورت گیرد.

این مسئول گفت: آنفلوآنزا در حال حاضر در استان یک اپیدمی شده است و مرگ و میر داشته که باید آن را جدی بگیریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: بخش هایی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) ویژه آنفلوآنزا ایزوله شده و ملاقات بیماران در این بخش ها ممنوع است و از عموم مردم خواستار همکاری با بیمارستان هستیم تا بتوانیم جلوی افزایش مرگ و میرها در این زمینه را بگیریم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان