بانوی جاودانه ورزش ایران؛

زهرا نعمتی: پرچم کرمان همیشه بالاست

  • شناسه خبر: 82602
زهرا نعمتی: پرچم کرمان همیشه بالاست

زهرا نعمتی بانوی جاودانه ورزش کشور که به همراه همسر خود رهام شهابی پور به مناسبت دوازدهم آذر ماه در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود از حمایتهای همه مردم ایران و در راس آنها آقای شجاعی رییس فدراسیون تیراندازی با کمان تقدیر و تشکر کرد.

خانه » آخرین اخبار » زهرا نعمتی: پرچم کرمان همیشه بالاست

به گزارش “خانه خشتی“، زهرا نعمتی با تاکید بر اینکه با امیدواری بسیار زیاد به مسابقات انتخابی اعزام شده است خاطرنشان کرد: فدراسیون تیراندازی با کمان چیزی برای ورزشکاران در این مسابقات کم نگذاشت و تمام تلاش خود را برای موفقیت آنها به کار گرفت.

وی با بیان اینکه در همان ابتدای ورزش حرفه ای خود در یکی از مسابقات قهرمانی کشور و در بین افراد توانمند مقام سوم کشوری را به دست آورده است افزود: اولین اعزام من بعد از آن که تصمیم به حضور در جمع پارالمپیکی ها گرفته شد در سال ۲۰۱۰ بوده است و بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک لندن تصمیم گرفتم تا شانس خود را در بازیهای المپیک هم امتحان کنم، قهرمان پارالمپیک لندن با بیان اینکه کار بسیار سخت بود و شب و روز درگیر تمرینات بوده است .

نعمتی خاطرنشان کرد: تمام سختی ها را به جان خریدم تا بتوانم شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کنم.

بانوی جاودانه ورزش کشور با بیان اینکه حمایت بسیار خوبی از خانواده اش و به خصوص همسرش داشته است آن را یکی از مهمترین دلایل موفقیت خود دانست.

وی در پاسخ به سوال علی رمضانی مجری برنامه مبنی بر عدم حمایت کافی از آنها در یک برهه زمانی در کرمان با بیان اینکه هر چقدر هم مشکلات هم زیاد باشد ما کرمانی هستیم و سعی خواهیم کرد پرچم کرمان را بالا ببریم افزود: ما هیچ وقت لطف مردم کرمان را فراموش نخواهیم کرد.

نعمتی با اشاره به اینکه در آن برهه زمانی انتظار بیشتری از مدیران کرمانی داشته است افزود: در روزهای اخیر استقبال بسیار خوبی از آنها شده است و امیدوارم قبل از قهرمانی ورزشکاران نیز از آنها حمایت لازم و کافی انجام شود.

دارنده مدال طلای بازیهای پاراآسیایی با بیان اینکه ورزشکاران کرمانی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار هستند تصریح کرد: بعد از پایان مسابقات تایلند حمایتهای بسیار خوبی از مسئولین استان کرمان و به خصوص استاندار محترم و مدیران بهزیستی دیده است و امیدوار است این برنامه ها در آینده نیز تدوام داشته باشد.

در ادامه رهام شهابی پور، همسر زهرا نعمتی که خود نیز از قهرمانان تیراندازی کشور محسوب می شود هم با بیان اینکه قدرتمندترین حریفان در رشته تیراندازی، آسیایی ها هستند افزود: این به نوبه خود شرایط کار را سخت و ارزش کسب سهمیه در این مسابقات را دو چندان می کند.

وی در خصوص سفر خود و همسرش به جزیره کیش برای ادامه زندگی با بیان اینکه قبل از مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و با توجه به شرایط آب و هوایی تصمیم به حضور در این جزیره برای ادامه تمرینات گرفته است افزود: از نظر امکانات شهرسازی و ورزرشی و با توجه به شرایط جسمانی وی و همسرش این جزیره برای آنها گزینه مناسبی برای ادامه زندگی بوده است.

شهابی پور در پایان با بیان اینکه حمایتها از ورزشکاران باید مستمر و به صورت برنامه ریزی شده باشد خاطر نشان کرد: این حمایتها باید قبل از قهرمانی ورزشکاران از آنها صورت بگیرد تا شاهد قهرمانان بیشتری باشیم.وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید دیده شوند.

وی افزود: اتفاق و افتخاری که برای خانم نعمتی رخ داده است شاید برای هیچ ورزشکار دیگری تا سالها رخ ندهد و من امیدوارم این افتخار آفرینی ها فراموش نشود.

در برنامه عصر ورزش این هفته محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان نیز به روی خط ارتباطی برنامه آمد و از عقد قرارداد با مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل خبر داد.

منصور پورمیرزایی ملی پوش وزنه برداری رفسنجانی نیز دیگر مهمان خط ارتباطی برنامه عصر ورزش بود، پورمیرزایی با بیان اینکه ۴۵ کیلوگرم وزن کم کرده است تا بتواند سهمیه بازیهای پارالمپیک ریو را به دست آورد ابراز امیدواری کرد حمایتهای لازم از ورزشکاران در کرمان بیشتر و بیشتر شود.

نماهنگی زیبا از زهرا نعمتی و بخش های ذره بین و وقت اضافه نیز از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بود.

سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با حمایتهای لازم پس از افتخار آفرینی ورزشکاران کرمانی بود که در پایان ۷۶ درصد رای به عدم حمایتهای لازم از ورزشکاران پس از افتخار آفرینی در مسابقات دادند.

برچسب ها:
زهرا نعمتی: پرچم کرمان همیشه بالاست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان