مشکلات پسته باید رفع گردد

  • شناسه خبر: 82532
مشکلات پسته باید رفع گردد

فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان قطب تولید پسته در دنیا است این مزیتی برای کشور هست که باید مشکلات این محصول ارزآور رفع شود.

خانه » آخرین اخبار » مشکلات پسته باید رفع گردد

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در جریان بازدید از آزمایشگاه نمونه برداری پسته در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم علوم پزشکی رفسنجان افزود: اکنون قیمت واحد برای پسته در دست نیست و قیمت های متفاوتی تعیین می گردد که مشکلی اساسی برای کشاورزان، صادرکنندگان و تجار است.

وی تصریح کرد: برای صدور گواهی صادراتی برای محموله های پسته که از شهرستانهای مختلف سراسر کشور به رفسنجان ارسال می شوند یک کار ملی صورت می گیرد و آن هم تشخیص سم افلاتوکسین در پسته در این آزمایشگاه است.

ملانوری خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به پسته  باید رفع گردد لذا یکی از مشکلاتی که در این آزمایشگاه وجود دارد خطرات تهدید کننده برای نیروهای انسانی دراین محل هستند.

ملانوری ادامه داد: این نیروها در معرض خطرات بزرگی مانند مشکلات ریوی، چشمی، قلبی و … قرار دارند که بایستی همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، اداره استاندارد، جهاد کشاورزی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری به کار گرفته شود تا لایحه ای ایجاد و به مجلس و نیز به وزارت بهداشت ارائه شود تا مشکلات در این زمینه رفع گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • واقع بين

    مشکلات پسته باید رفع گردد ایشان نفرمودند چه کسی باید اقدام کند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان