ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداکثر مخاطب را به دنبال دارد

  • شناسه خبر: 8253
ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداکثر مخاطب را به دنبال دارد

“خانه خشتی” : سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداکثر مخاطب را به دنبال دارد. ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان،توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در تمام نقاط استان از مهم ترین مولفه های جذب حداکثری مخاطب در فضای مجازی […]

خانه » آخرین اخبار » ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداکثر مخاطب را به دنبال دارد

“خانه خشتی” : سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداکثر مخاطب را به دنبال دارد. ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان،توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در تمام نقاط استان از مهم ترین مولفه های جذب حداکثری مخاطب در فضای مجازی هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع زسانی “خانه خشتی” به نقل از سپاه بیت المقدس، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای مجازی سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: شبکه سازی مترادف با جنگ نرم است چون در شبکه سازی یارگیری صورت می گیرد ، پژواک و تکرار تجربه ها و متن ها باعث سندیت موضوع می شود و در نتیجه حداکثر تاثیر و حداکثر مخاطب در فضای مجازی به دست می آید.
سردار محمد رضا نقدی اظهار داشت:باید به دنبال مخاطب شناسی ، نیازشناسی و جذابیت های فرعی جامعه بود که جذب حداکثری مخاطب را در فضای مجازی به دنبال داشته باشد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید به دنبال اخبار بومی و اتفاقات محلی،سرودهای بومی،اطلاعات شهرستان ها ومطرح ساختن مشکلات موجود در استان، در فضای مجازی بود.
سردار نقدی در پایان به اهمیت ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جهت جذب حداکثری مخاطب تاکید کرد و افزود:ایجاد موضوعات جذاب و جدید برای نسل جوان،توجه به نیازهای زمانی جامعه و مطرح ساختن موضوعات مختلف در تمام نقاط استان از مهم ترین مولفه های جذب حداکثری مخاطب در فضای مجازی هستند.

برچسب ها:
ابتکار و نوآوری در فضای مجازی جذب حداکثر مخاطب را به دنبال دارد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان