ایران تروریست است؟!

  • شناسه خبر: 8245
ایران تروریست است؟!

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از وبلاگ(‌آزادی بیان) نوشت: ایران تروریست است؟! جمهوری اسلامی ایران تروریست است، در کشور جمهوری اسلامی ایران آزادی وجود ندارد و… ؛ بارها و بارها این جملات را از زبان سردمداران کشورهای غربی و معاند با اسلام شنیده ایم، اما واقعیت چیست؟؛ آیا واقعا ایران آزاد نیستند؟ آیا واقعا حقوق […]

خانه » آخرین اخبار » ایران تروریست است؟!

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از وبلاگ(‌آزادی بیان) نوشت: ایران تروریست است؟!

جمهوری اسلامی ایران تروریست است، در کشور جمهوری اسلامی ایران آزادی وجود ندارد و… ؛ بارها و بارها این جملات را از زبان سردمداران کشورهای غربی و معاند با اسلام شنیده ایم، اما واقعیت چیست؟؛ آیا واقعا ایران آزاد نیستند؟ آیا واقعا حقوق بشر در توسط جمهوری اسلامی ایران نقض می شود؟

در پاسخ به سوالات فوق اول باید دید که آزادی، تروریست، حقوق بشر و… در فرهنگ غرب چه معنی می دهد، با توجه به رفتار و مواضع غربی ها در قبال اتفاقات رخ داده در جهان، بنظر می رسد “آزادی را هرچه دلت می خواهد انجام بده، فقط با ما همراه باش” و “تروریست را هر که از حقوق خود دفاع می کند” تعریف کرده اند. شاید بر روی کاغذ چیز دیگری نوشته باشند اما آنچه به آن عمل می کنند بر اساس تعریف ماسبق می باشد.

چند مثال:
سازمان منافقین بر همگان واضح است که در کشتار ملت ایران و عراق سهیمند اما مورد حمایت کشورهای غربی قرار میگیرد و این درحالیست که حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین مورد هجوم آن ها می گیرند یا رژیم غاصب و جعلی صیونیستی به اثبات جنایتکار بودن آن بشدت مورد حمایت مدعیان حقوق بشر است اما ملت جمهوری اسلامی ایران و ملت سوریه بشدت مورد بغض غربی ها قرار می گیرند.
بنظر شما این رفتارهای دوگانه چه مفهومی می تواند داشته باشد،بله؛ تعریف های فوق تمام و کمال تأیید می نماید.

منتخب ملت ایران دکتر محمود احمدی نژاد به خاطر ایراد چند کلمه در مجامع بین المللی بر علیه اسرائیل بشدت مورد اهانت و هتاکی قرار می گیرد و این را نژادپرستی، مخالف آزادی و… می دانند و این درحالیست که آنان رفتاهای ضد اسلامی و بشری(اهانت به نبی مکرم اسلام حضرت محمد مطصفی صل الله علیه و آله وسلم، سوزاندن قرآن، اهانت به ائمه اطهار علیهم السلام و …) را کاملا مطابق با موازین آزادی بیان،حقوق بشر و … می دانند.

ما از رفتار غرب در قبال مطرب هتاک با آن همه سابقه که گذشت تعجب نمی کنیم بلکه اگر جزاین بود،شاخ در می آوردیم. حالا اگر نور خدا قرار است با این فوت ها خاموش شود قبل تر از این ها خاموش می شد.

الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء

برچسب ها:
ایران تروریست است؟!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان