امام جمعه رفسنجان:

برای رئیس و مسئولین فرهنگی دانشگاهی که اسم فتنه گران در آن برده شود متاسفم

  • شناسه خبر: 81963
برای رئیس و مسئولین فرهنگی دانشگاهی که اسم فتنه گران در آن برده شود متاسفم

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا به فتنه گران میدان می دهید چه مرض و دردی دارید فکر می کنید می توانید راهی پیش ببرید متاسف هستم برای رئیس دانشگاه و مسئولین فرهنگی دانشگاهی که اسم فتنه گران در آن برده شود این افراد نابخردانه اینگونه عمل می کنند، لااقل موضع منفی میگرفتید.

خانه » آخرین اخبار » برای رئیس و مسئولین فرهنگی دانشگاهی که اسم فتنه گران در آن برده شود متاسفم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی شهرستان رفسنجان که صبح امروز در ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس و فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان و آزادگان بسیجی اظهار داشت: همه مجموعه بسیج برای اسلام عزت و عظمت به ارمغان آوردند و خرسندیم که مسئولان شهرستان روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کرده اند.

وی افزود: بسیجیان از خداوند بخواهند که این روحیه ولایی و پیروی از ولی امر را برایشان حفظ کند و آنها را در میدان هایی که شیاطین امروز برایشان پهن می کند قرار ندهد.

رمضانی پور با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان مراقبت کنند که دام های شیطانی گسترده است و آنها دست بردار نیستند خاطر نشان کرد: تا زمانیکه این انگیزه های ولایی بسیجیان در این کشوری که با خون مطهر شهداء آبیاری می شود وجود داشته باشد یقینا آسیبی نخواهد دید.

صبحگاه مشترک هفته بسیج-رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

وی تصریح کرد: ما باید همچون مولای عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای(معظم له) مواظب نفوذ ها باشیم هم نفوذ جریانی و هم فردی ، در عرصه های شور سیاسی و انتخابات مراقب باشیم که افرادی تحت عناوین همایش ها و برنامه های خاص در مجامع حضور می یابند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: چرا بعضی ها با نفوذ اینگونه مقابله می کنند و آن را جدی نمی گیرند و می گویند ما نفوذ نداریم آیا از نفوذ منعتی به شما می رسد؟

وی افزود: چرا مثل رهبر فرزانه انقلاب در برابر دشمنان مخصوصا غرب ستمگر و در راس آن آمریکای خونخوار موضع قاطع و قدرتمندانه نمی گیرید مگر شما منتخب این ملت بزرگ نیستید و رای ملت را نگرفتید چرا اکراه دارید که در موضوع آمریکا و جنایات آن با قاطعیت برخورد کنید؟ چه اتفاقی افتاده است که فکر می کنید اگر سخنی بگویید او ناراحت می شود؟

رمضانی پور به ملاقات دو ساعته رئیس جمهور روسیه با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری که مسلمان و شیعه نیست اما اعتقاد او به ولایت بیشتراز مسئولین ماست ، چرا ما نباید اینگونه بیداری و شجاعت داشته باشیم؟ چرا باید بیرون از مرزها ولی امر ما را بشناسند اما در داخل ما ایشان را درک نکنیم.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با فتنه گران ناراحتند این فتنه گران خون به دل مردم کردند و چندین ماه خون به دل رهبری کردند و حاضر نشدند تحت هیچ شرایطی از ملت عذرخواهی کنند؟

امام جمعه رفسنجان به قرائت پیام یکی از سران فتنه در همایش خیرین مدرسه ساز در کرمان و پخش تصاویری از فتنه گران در یکی از دانشگاه رفسنجان اشاره کرد و گفت: چرا به فتنه گران میدان می دهید چه مرض و دردی دارید فکر می کنید می توانید راهی پیش ببرید متاسف هستم برای رئیس دانشگاه و مسئولین فرهنگی دانشگاهی که اسم فتنه گران در آنجا برده شود، ای کاش نام ولی عصر(عج) بر چنین دانشگاهی نبود این افراد نابخردانه اینگونه عمل می کنند، لااقل موضع منفی میگرفتید.

وی در واکنش به صحبت های روز گذشته یکی از فعالین اصلاح طلب در دانشگاه ولی عصر رفسنجان و توهین به بسیجیان اظهار داشت: تو در جایگاهی نیستی که اینچنین حرفهایی را میزنی و بسیجیان در جایگاه و موضع خود برتر هستند و این تویی که حرف حساب نداری، کسی که با ولایت در افتد و زاویه بگیرد همچون کوفیان پیمان شکن دیگر جایگاهی در جامعه ندارد.

رمضامی پور تصریح کرد: امام خمینی(ره) به برکت حضور همین بسیجی ها در انقلاب پیروز شدند و دفاع مقدس به حضور بسیجیان رقم خورد، این بسیج تا در صحنه باشد کارایی و کارآمدی دارد.

وی افزود: به خود می بالم که بسیجی هستم زنان و مردان ما باید بسیجی وار عمل کنند تا حکومت حقه صالحین ولی خدا و امام زمان(عج) تحقق یابد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • من

    ائمه جمعه امامزادگان زنده هستند که مطیع محض ولایت فقیه هستند و وظیفه شان افشاگری وراه حق را به مردم نشان دادن و از حق دفاع کردن و...است

    سینا

    آفرین بر امام جمعه بیدار و هوشیار باید موضع گرفت در برابر ناحق نباید ساکت ماند آنجا که حیثیت اسلامی جامعه در خطر است. نباید محافظه کاری کرد.

    امید

    سلام خدا بر مدافعان ولایت؛ امام جمعه ولایی و نفرین خدا بر حامیان فتنه

    زینب

    خانه خشتی و ..... محترم شما از مصادیق بارز کاسبان فتنه محسوب می شوید. اگر فتنه را از شما بگیرند هیچ حرفی برای گفتن ندارید.

    رفسنجانی

    انعکاس سخنان امام جمعه یک شهر اگر جزء رسالت ها و وظایف یک رسانه خبری نیست، پس بفرمایید وظیفه اش چیست؟ لابد از نظر شما باید بیایند و شروع به تعریف های الکی از دولت بکنند تا مشمول الطاف حضرات شوند!!! امثال شما جماعت هنوز نفهمیده اید که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، فتنه خط قرمز نظام است. حالا چون خودتان کاسبان دفاع از فتنه اید، به دیگران تهمت می زنید. دوران تنفس مصنوعی دادن به فتنه تمام شده جانم!!!

    هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    مردم باید هوشیار و با بصیرت باشند و حزب و جناح را کنار بگذارند وگوش به فرمان رهبر باشند از تفرقه دوری کنند نباشد زمانی که ما هم مانند کوفیان و خوارج مولای خود را تنها بگذاریم ندای هل من ناصر رهبرمان را بشنویم و لبیک نگوییم وصییت امام و شهدا را بخوانیم وعمل کنیم به خدا سید علی غریب است عمر و عاص حیله ای دیگر دارد معاویه قصد خلافت دارد عمر سعد زمان داعیه منبر دارد هوشیار باشیم

    احمد

    آفرین درودتان باد سلامتان باد

    بیدار

    درود بر امام جمعه با بصیرت و شجاعمان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان