فشار بر دانشجویان ادامه دارد:

دانشجویان تکذیبیه صادر کنند تا با مانور سیاسی فتنه گران تطهیر شوند

  • شناسه خبر: 81830
دانشجویان تکذیبیه صادر کنند تا با مانور سیاسی فتنه گران تطهیر شوند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:با توجه به جریان اخیر دانشگاه فرهنگیان ، جوانان و دانشجویان بیانیه ای را صادر کردند اما متاسفانه بعد از صدور بیانیه این جوانان را تحت فشار قرار کذاشتند که باید تکذیبه صادر کنید.

خانه » آخرین اخبار » دانشجویان تکذیبیه صادر کنند تا با مانور سیاسی فتنه گران تطهیر شوند

 به گزارش “خانه خشتی” ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار “دانشجوآزاد”  اظهار داشت: دشمنان انقلاب باخیال خام خودشان می خواهند نظام وانقلاب را  از درون استاحاله نمایند اماخیالی که با حول قوه الهی و با بصیرت و هو شیاری مردم و رهبری های پیامبر گونه ای حضرت امام خامنه ای قطعا به گور خواهد برد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:اما طبعا و قطعا این شیطان های بزرگ از دسیسه چینی دست برنخواهد داشت چرا که توطئه گری در ذاتشان است و به همین منظور هم تلاششان را مضاعف می کنند تا از انتخابات برای نفوذ و ساختارهای تصمیم گیری و تصمیم سازی حداکثر استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای هم در داخل از سر سهل اندیشی غفلت و نادانی با اهداف شوم دشمن هم سویی می کنند ادامه داد: ما میبینم که آمریکایی ها چشم امیدشان را دوخته اند به جریاناتی که در داخل نقش پیاده نظام دشمن را انجام می دهند و جریان برانداز در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی نشان داده است  وهیچ کاری با انقلاب گفتمان ندارند بلکه همواره به دنبال براندازی بوده اند.

بهروز اذعان کرد: شاهد مثال آن مجلس ششم و اقداماتی که در این دوره شاهد آن بوده ایم،شاهد مثال آن فتنه ۸۸ است و شواهد ریز و درشتی که برای دو قطبی کردن نظام جمهوری اسلامی و آحاد مردم هستند که یکی از اهداف آن ها بوده وخواهد بود و هر روز شاهد در گوشه و کنار هستیم که به دنبال پیاده کردن جریان های فتنه دیگر هستند.

وی توضیح داد :با توجه به چنین فضای و در دانشگاه که بارها حضرت امام خامنه ای فرموده اند و تذکر داده اند که تذکر به حق بوده است که نباید دانشگاه جولانگاه جریانات نظام  باشدو نباید به یک باشگاه سیاسی تبدیل شود تا سرعت پیشرفت های علمی و فضای نشاط پویایی که در دانشگاه وجود دارد از بین نرود .

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:با توجه به مراسم دو روز پیش به بهانه ای تجلیل از خیر مدرسه ساز همایشی گرفته می شودکه از چهره ای فتنه ۸۸هم دعوت به عمل می آید و متاسفانه متن نامه ای که سران فتنه قرائت می گردد نکته این جااست که این برنامه در غیاب این خیر مدرسه ساز برگزار می شودآیا این یک مراسم تجلیل از یک خیر مدرسه ساز است بوده است ؟ یا آیا حرکتی در راستای تطهیر و مشروعیت بخشیدن به عناصر فتنه بوده است؟

وی تصریح کرد: حال چرا این مانور سیاسی باید در دانشگاه فرهنگیان برگزار شود که اولا محیطی کاملا علمی و دوما مکان پرورش کسانی است که قرار است وظیفه خطیر آموزش آینده گان را به عهده بگیرند،در کناراین خطاها ما شاهد بخشی از مدیران اجرای رأس استان این برنامه هستیم که هر عقل سلیمی تایید می کند که این یک مانور سیاسی خاص برای یک جریان برانداز با حضور عناصر فتنه است. واقعا متاسف هستیم و این کار نگران کننده است کسانی که خود به عنوان برگزار کننده انتخابات مجلسی که در پیش رو داریم و باید نهایت بی طرفی را داشته باشند و حضور آن ها در این گونه جلسات و برنامه ها نمی شود گفت که آن ها بی طرف هستند

بهروز افزود:مسئله بعدی که باید به آن توجه کرد و نسبت به آن تذکر جدی داد بحث تقویت و حمایت از جوانان مومن انقلاب است و سخن به جا و به حق حضرت امام خامنه ای که در دیدار روئسای دانشگاه ها مطرح کردند و برآن تاکید جدی فرمودند که وجود چنین جوانانی هر دانشگاهی در کنار تشکل های انقلابی دیگر یک بسیج دانشجویی است از این امین تر برای انقلاب نداریم جمعی از جوانان باصفا و بی ریا که جوانی شان را وقف اسلام کردند و جا دارد در هفته بسیج به یکایک آن ها خدا قوت بگوییم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان اذعان کرد:اما متاسفانه ما نه تنها شاهد تقویت این جوانان نیستیم بلکه در دانشگاه به گونه ای عمل کردند که این جوانان نسبت به مدیریت ها گلایه مند هستند با توجه به جریان اخیر همایشی که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد  ، جوانان بسیج دانشجویی بیانیه ای را صادر کردند و نسبت به این موضوع موضع گیری صریح داشتند چرا که خطوط قرمز نظام مقدس اسلامی زیر پا گذاشته شده است اما متاسفانه بعد از صدور بیانیه این جوانان را تحت فشار قرار کذاشتند که باید تکذیبه صادر کنید.

وی توضیح داد:این اقدام چه توضیحی می تواند داشته باشد مابه هیچ عنوان این حرکت را نمی پذیریم و این کار ار به صورت جدی پیگیری می کنیم و ما به هیچ جریانی و جناحی که بخواهد برخلاف خط و مشی انقلاب اسلامی حرکت کند اجازه فعالیت نمی دهیم،هر گروهی  می تواند هر فعالیت می خواهدبکند منتهی باید در چهار چوب و خط مشی نظام باشد.

بهروز در پایان افزود:بسیج به عنوان نهادی انقلابی و مردمی خودش را نسبت به خطوط نظام و آرمان های اسلامی و خون های که به پای این نظان ریخته شده است تا این شجره طیبه استوار بماند مسئول و مکلف می داند و لذا ما مصمم هستیم همچون گذشته پیگیر این ماجرا در صدد خواهیم بود تا اقدامات لازم را انجام دهیم تا دیگر شاهد چنین برنامه ها وجریاناتی در دانشگاه ها نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان