لطفا مرا وارد فتنه ها و سیاست بازی های خود نکنید

  • شناسه خبر: 81823
لطفا مرا وارد فتنه ها و سیاست بازی های خود نکنید

عطا احمدی،خیر مدرسه ساز کرمانی که به نام وی و به کام سران فتنه شوی انتخاباتی برگزار شد ،از سو استفاده نامش برای مقاصد سیاسی گلایه کرد.

خانه » آخرین اخبار » لطفا مرا وارد فتنه ها و سیاست بازی های خود نکنید

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از نمره ۲۰ ، عطا احمدی خیر مدرسه سازی است که بیش از ۳۰ سال معلمی کرد و تمام دارایی خود ، حتی منزل مسکونیش را وقف مدرسه سازی و ارائه خدمات به مردم کرد.

از جمله خدمات وی به مردم استان کرمان علاوه بر ساخت مدرسه ، احداث سرای سالمندان ، منزل مسکونی برای جوانان نیازمند و مراکز بهداشتی درمانی می باشد.

زندگی عطا احمدی با صداقت، اعتماد، مشارکت، وقف، ایثار، گذشت، تلاش، ساده زیستی و دهها ویژگی زیبا، تاثیرگذار و والای دینی و انسانی همراه است و همیشه از خداوند می خواهد بدور از تجملات ، تزویر و ریا زندگی کند.

وی معلمی است که توانسته با منش و رفتار خود، چنان اعتمادی در جامعه ایجاد کند که با آسودگی و اطمینان بسیاری از خیرین و نیکوکاران، وجوه مدرسه سازی را به حسابش واریز می کنند و به او در صرف هزینه ها اختیار تام می دهند.

عطا مردی است پا به سن گذاشته اما پرامید، مشارکت جو و انرژی آفرین، عارف مسلک و نیکوکار اما نه در گوشه خلوت که درلابه لای جمعیت همچنان به دنبال دستگیری از مردم و ساخت بنایی برای رفع گوشه ای از مشکلات هم استانی هایش می باشد.

عطا احمدی عمری را در جامعه گمنام زندگی کرد و هیچ گاه نپذیرفت تا برای اقدامات ارزنده ای که انجام داده است از وی تقدیر شود متاسفانه بر خلاف میل عطا و مخالفت های بسیارش مراسمی برای تجلیل وی برگزار شد که شبهات فراوانی به دنبال داشت.

احمدی برای نشان دادن اعتراضش نسبت به برگزاری این مراسم در جلسه حاضر نشد و با ارسال نامه ای نارضایتی خود را اعلام کرد.

وی در نامه خود اظهار داشت:بنده یک عمر زندگی این چنینی را از خدا خواسته‌ام و خدا عنایت فرموده امیدوارم و کوشش می‌کنم، چنین بمانم و چنین بمیرم.

در این نامه آمده است: متاسفانه جوی به وجود آورده‌اند و می‌خواهند به دلخواه، به عقیده و سلیقه و تفکر «محترم» هر کسی مرا به چنان زندگی بکشانند، در جامعه‌ای که مردم در فقر، فساد و پریشانی هستند، جلسه گرفتن و خرج از کیسهٔ مردم کردن و حرف‌های بی‌نتیجه برای محرومان گفتن، «گناه است و جنایت» که:

إِنَّهُ لَا یحِبُّ الْمُسْرِفِینَ

إِنَّ الْمُبَذِّرینَ کانُوا إِخْوانَ الشَّیاطینِ وَ کانَ الشَّیطانُ لِرَبِّهِ کفُوراً

این خیر مدرسه‌ساز خطاب به دعایی نوشته است: استدعا دارم برنامه مرا قیچی کنند و اجازه بدهند بنده در ته ماندهٔ عمرم بیشتر به مردم خدمت نمایم و بتوانم حقوقی را که از مردم محروم و فداکار گرفته و می‌گیرم، حلال کنم و به همان سادگی عطا خداحافظی کنم و محض رضای خدا شما را به ابوالفضل(ع) بفرمایید، این جریان بیهوده را قطع کنند.

با وجود مخالفت شدید عطا احمدی این مراسم برگزاری شد اما با هدفی دیگر چرا که تجلیل از پهلوان عطا احمدی به میتینگ سیاسی آقایان و تطهیر چهره سران فتنه ختم شد.

اما عطا احمدی ضمن گلایه از برگزاری این نمایش انتخاباتی در پاسخ به عدم حضور خود در این مراسم به خبرنگار نمره ۲۰ گفت: من ۸۰ سال در کار سیاست دخالت نکردم و کار خود را انجام دادم  و در باقی مانده عمر خود هم در سیاست دخالت نخواهم کرد.

جای تاسف است که عده ای برای رسیدن به اهداف خود عطا ها را بهانه کرده و و با خرج های آنچنانی و صرف هزینه از بیت المال تلاش می کنند تا از خطوط قرمز نظام گذر کرده و جامعه را دچار تشویش کنند.

اما واضح و مبرهن است که مراسم تجلیل از عطا احمدی صرفا به کام فتنه گران بود ، وی هیچ علاقه ای به برگزاری این مراسم نداشت

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • من

    احسنت بر این خیر بصیر مرگ بر فتننننننننننننننننه گران و حامیانشششششششششان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان