رانش زمین در گل گهر سیرجان ۲ کشته برجای گذاشت

  • شناسه خبر: 81778
رانش زمین در گل گهر سیرجان ۲ کشته برجای گذاشت

ظهر روز گذشته انبار دپوی محصولات باطله گل گهر سیرجان بر اثر رانش زمین ریزش کرد و منجر به کشته شدن ۲ نفر از نیروهای پیمانکاری که اهل لرستان بودند شد.

خانه » آخرین اخبار » رانش زمین در گل گهر سیرجان ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  آرمان کرمان ، ظهر روز گذشته انبار دپوی محصولات باطله گل گهر سیرجان بر اثر رانش زمین ریزش کرد و منجر به کشته شدن ۲ نفر از نیروهای پیمانکاری که اهل لرستان بودند شد.

حلوایی پور مدیر روابط عمومی گل گهر سیرجان در خصوص این اتفاق گفت : ظهر روز گذشته حدود ساعت ۱۱ درحالی که بار برگشتی کارخانه درقسمت مواد باطله دپو می شد بر اساس رانش زمین یک دستگاه بیل مکانیکی ودو دستگاه کمپرسی درزیر آوار فرو رفتند.

وی در ادامه تصریح کرد :به محض وقوع این حادثه اوژانش و هلال احمر شهرستان سیرجان به محل اعزام شدند و فورا عملیات امداد رسانی و نجات آغاز شد.

حلوایی پور اذعان کرد : درابتدای این واقعه یک نفر از نیروهای پیمانکاری به نام اسدی از زیر آوار بیرون آورده شد اما برای یافتن نفر دوم که مدت زمان طولانی ۱۲ ساعته طی شد از سگ های زنده یاب استفاده کردیم.

وی اظهار کرد :مدیر عامل شرکت گل گهر سیرجان از ابتدای این رخ داد که  منجر به کشته شدن ۲ نفر از هموطنان لر ما شد حضور داشت و قول پرداخت تمام مزایای قانونی را به خانوده های جان باختگان داد تا شاید تسلی خاطری برای بازماندگان آن باشد.

مدیر روابط عمومی گل گهر سیرجان درپایان خاطر نشان کرد :گرچه این عملیات ۱۲ ساعت به طول انجامید اما همه نیروهای گل گهر امیدوار به زنده بودن این دو عزیز بودند لذا از تلاش تمامی نیروهای خادم انقلاب اعم از نیروی انتظامی اورژانس هلال احمر وستاد مدیریت ایمنی و بهداشت شرکت گل گهر تشکر و قدر دانی می نمایم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان