اعطای تسهیلات مهارت به ۲۲ نفر در رفسنجان

  • شناسه خبر: 81647
اعطای تسهیلات مهارت به ۲۲ نفر در رفسنجان

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان گفت: امسال با جذب یک میلیارد و صد میلیون ریال تسهیلات مهارت در قالب مشاغل خانگی به ۲۲ نفر در رفسنجان اعطا شد.

خانه » آخرین اخبار » اعطای تسهیلات مهارت به ۲۲ نفر در رفسنجان

علی اکبر عبدالکریمی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۱۰ نفر در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کردند که با بررسی طرح توجیهی آنها، ۲۲ نفر طرح مورد قبول ارائه دادند که پذیرفته شدند.

وی تصریح کرد: این طرح ها شامل چرم سازی، خیاطی، آشپزی، گل سازی، شیرینی پزی، عروسک سازی، دوخت توپ چرم بازی های ورزشی، بازار یابی صنایع دستی و غیره است که متقاضیان می توانند به بانک ملی مراجعه و آن را دریافت نمایند.

عبدالکریمی با اشاره به اینکه متقاضیان باید حتما از مرکز فنی و حرفه ای گواهینامه مهارت در رشته مورد نظر داشته باشند تا بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند عنوان کرد: به هر متقاضی تا سقف ۵۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۴ درصد و بازدهی ۳۶ ماهه ارائه می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته به ده نفر در رفسنجان تسهیلات مهارت ارائه شد خاطرنشان کرد: سال گذشته سقف تسهیلات ۴۰ میلیون ریال با سود ۲۲ درصد بود و امیدواریم در سال آینده شرایط بهتر شود و بتوانیم بودجه بیشتری جذب کنیم تا بستر شغل برای جوانان جویای کار فراهم شود.

عبدالکریمی گفت: ۲۲ رشته در این مرکز به صورت رایگان آموزش داده می شود و این رشته ها شامل برق صنعتی، تعمیر اتومبیل های بنزینی، جوشکاری، برق ساختمان، تأسیسات و سین پیچی الکترو موتور،  plc، صنایع دستی، تعمیر موبایل، کامپیوتر، خیاطی، آشپزی، آرایش و پیرایش و غیره است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان