۳۰ واحد نمونه دراستان کرمان در حال بررسی هستند

  • شناسه خبر: 81582
۳۰ واحد نمونه دراستان کرمان در حال بررسی هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ۳۰ واحد نمونه در استان کرمان در حال بررسی هستند که از بین آنها بایستی ۳ واحد برا نمونه شدن درسطح کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کنیم.

خانه » آخرین اخبار » ۳۰ واحد نمونه دراستان کرمان در حال بررسی هستند

به گزارش “خانه خشتی”، مسعود نخعی در همایش کارآفرینی که به میزبانی فرمانداری رفسنجان برگزار شد افزود: در سال جاری یکهزار و ۱۱۷ نفر در استان کرمان  در سامانه کارآفرینی ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۱۸ نفر حائر رتبه داوری شدند.

وی تصریح کرد: ۳۱۸  نفر در استان کرمان به عنوان کارآفرین شناخته شدند که ۲۰ درصد در حوزه کشاورزی، ۵۰ درصد در صنعت و بقیه در بخش خدمات بودند.

نخعی تصریح کرد: با بررسی های بیشتر ۹ نفر در بخش های خدمات ، صنعت و کشاورزی کارآفرین برتر شدند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرکت شایان کاو در رفسنجان که امسال در استان به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است برای نمونه کشور معرفی شود.

در ادامه این همایش حمیدرضا ایرانمنش مدیر شرکت شایان کاو رفسنجان گفت: از سال ۶۸ شروع کردیم و اولین سازنده در حوزه های قفل های درب منازل، سیستم گویا برای خودروهای سایپا و ایران خودرو،  GPS و غیره بودیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته به خواسته شهرداری تهران موفق به ساخت موتور سیکلت برقی شدیم وبرای تولید انبوه آن نیاز به بودجه است زیرا برای ساخت هر موتور سیکلت برقی ۳ هزار دلار هزینه در بر دارد.

ایرانمنش افزود: در بازارها ایده های نو نهفته است  در رفسنجان ۷۵ هزار نیروی جوان و با انگیزه وجود دارد و به وسیله همین نیروهای کارآمد می توان به ابداع خلاقیت پرداخت و شهرستان را از تک محصولی خارج کرد.

وی حمایت از کارآفرین در کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: یک کارآفرین باید فرصت ها را بشناسد، انگیزه و امید داشته باشد، دارای تحمل و عزت نفس باشد و با منابعی که در اختیار دارد به ایجاد شغل بپردازد.

در شرکت شایان کاو ۲۸ محصول تولید می شود و برای ده شغل،  ۲۷۰ نیروی متخصص و کارآمد، ۶۰۰ نیرو غیر مستقیم، ۳۰۰ نفر کار در خانه را انجام می دهند.

همایش کارآفرینی با همکاری فرمانداری ، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فسنجان و انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان رفسنجان بر گزار شد و از مدیر شرکت شایان کاو به عنوان کارآفرین برتر استان کرمان تجلیل به عنل امد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان