خطیب جمعه کشکوئیه:

بسیج یعنی دفاع از نظام اسلامی در هر پست و لباسی

  • شناسه خبر: 81574
بسیج یعنی دفاع از نظام اسلامی در هر پست و لباسی

امام جمعه کشکوئیه گفت: بسیجی بودن به پوشیدن لباس نیست، بسیجی کسی است که در هر لباس و هر پست و موقعیتی از نظام اسلامی دفاع می‌کند و آرمان‌های امام راحل را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

خانه » آخرین اخبار » بسیج یعنی دفاع از نظام اسلامی در هر پست و لباسی

به گزارش “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام محمد محرابی‌زاده با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیجی بودن به پوشیدن لباس نیست، بسیجی کسی است که در هر لباس و هر پست و موقعیتی از نظام اسلامی دفاع می‌کند و آرمان‌های امام راحل را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

محرابی زاده بیان داشت: بهترین نیروهایی که توانستند در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب دفاع کنند بسیجیان بودند، پس از جنگ تا امروز هم هر کجا که نظام و انقلاب نیاز به دفاع داشت بسیجیان تمام قد ایستاده‌اند.

وی افزود: مبارزه با نفوذ، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با هنجارشکنی و کمک به دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی از وظایف امروز بسیج در کشور است.

محرابی‌زاده اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز گریبان‌گیر کشور شده است، بی‌حجابی و آمار طلاق بسیار بالا رفته است و این زیبنده نیست و دشمنان به دنبال شکستن ارزش‌ها در کشور هستند.

خطیب جمعه کشکوئیه بیان کرد: تمام دلسوزان نظام و بسیجیان و اقشار مختلف جامعه باید کمک کنند که اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود و این شعار و دستوری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، عملی شود.

محرابی‌زاده با اشاره به سالروز شهادت عمار یاسر از اصحاب حضرت علی(ع) گفت: باید خواص در جامعه شبهه‌ها را از بین ببرند، در فتنه ۸۸ برخی خواص می‌توانستند روشنگری و بصیرت‌افزایی کنند اما سکوت کردند.

خطیب جمعه کشکوئیه با اشاره به اتفاقات اخیر در فرانسه و لبنان بیان داشت: داعش در لبنان و فرانسه مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشید، لبنان در حالی شیعیان خود را در خاک و خون دید که تمام رسانه‌های کشورها و مدعیان حقوق بشر سکوت کردند و یک بیانیه در محکوم کردن این جنایت صادر نشد.

محرابی‌زاده افزود: عامل به وجود آمدن داعش همین کشورهای اروپایی به کمک عربستان هستند و تا زمانی که مسلمان‌ها کشته می‌شوند کشورهای اروپایی از داعش حمایت‌های مالی می‌کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان