حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز تأکید کرد؛

مبارزه با آسیب های اجتماعی دغدغه بسیجیان است/با پدیده شوم بدحجابی به شدت برخورد شود

  • شناسه خبر: 81515
مبارزه با آسیب های اجتماعی دغدغه بسیجیان است/با پدیده شوم بدحجابی به شدت برخورد شود

امام جمعه رفسنجان گفت: نیروی انتظامی با پدیده شوم بدحجابی که در جامعه و نظام اسلامی رو به افزایش است به شدت برخورد کند.

خانه » آخرین اخبار » مبارزه با آسیب های اجتماعی دغدغه بسیجیان است/با پدیده شوم بدحجابی به شدت برخورد شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به روایتی از امام علی (ع) اظهار داشت: با مشاهده آینده و برخی تاریکی ها لذا باید مراقب باشیم که فتنه ای در کشور به وجود نیاید.

وی گفت: پس از تشکیل بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ به دستور امام راحل (ره)، احیاء شجره طیبه صالحین و بسیج عمومی و همگانی در دست اقدام قرار گرفت و در دفاع مقدس شاهد آرمان ها و واقعیت های انقلاب بودیم و امروز نیز باید در شجره طیبه حضور فعال داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان مبارزه با دشمن را وظیفه آحاد ملت دانست و تأکید کرد: رئیس جمهور، وزرا، نمایندگان مجلس، کارمندان، دانشجویان و تمامی اقشار مردم باید بسیجی باشند و بسیجی بودن و دفاع از ارزش های اسلامی زن و مرد نمی شناسد و باید همگی آمادگی را در دفاع از ارزش های اسلامی داشته باشیم.

وی مبارزه با آسیب های اجتماعی را دغدغه بسیجیان عنوان کرد و افزود: کمک بسیج به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی امر شایسته ای بوده است و بسیج در این راستا باید با دولت همکاری نماید.

رمضانی پور با اشاره به شهادت عمار یکی از صحابه پیامبر (ص) و سخن رهبر انقلاب که فرمودند مثل عمار شدن کار آسانی نیست و عمار روشنگری و بصیرت بود گفت: عمار زمان ما باید این چنین باشند و پیامبر (ص) را الگوی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: سیاست های محیط زیست که از سوی رهبر ابلاغ شد با سرمایه گذاری توسط مسئولین تحقق یابد و دیگر سیاست گذاری ها نیز عملی شود.

خطیب نمازجمعه با اشاره به سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانشگاهیان و اساتید و مسئولین وزارتخانه ها در خصوص رشد علمی، اظهار داشت: علم مهم ترین شاخصه و ابزار پیشرفت است و پیشرفت علمی و پژوهش از مطالبات رهبر انقلاب می باشد و کیفیت آموزش عالی باید افزایش یابد.

وی تأکید کرد: نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی در دستور کار دانشگاهیان قرار گیرد و نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها به نماز اهمیت بیشتری دهند و دانشجویان را به این امر مقدس فراخوانند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور زیارت اربعین و پیاده روی عاشقان و دلداگان از نجف تا کربلا که حدود ۸۰ کیلومتر است را از ثواب بالایی برخوردار دانست.

وی حمایت مردم رفسنجان از تولیدات داخلی را مهم برشمرد و گفت: خرید کالاها و دیگر محصولات از استان ها و شهرهای دیگر ظلم بزرگی به شهرستان است.

امام جمعه رفسنجان همچنین از همراهی کشاورزان در زمان خاموشی چاه موتورها قدردانی نمود.

وی به تعامل و همکاری مردم رفسنجان با نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: پلیس نقش مهمی در امر کشفیات داشته است و از جمله دغدغه های آن در جامعه کنونی ایجاد امنیت برای شهروندان است و از نیروی انتظامی درخواست داریم با افرادی که حتی به خودشان هم رحم نمی کنند و کار خلاف انجام می دهند به شدت برخورد کند.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی با پدیده شوم بدحجابی که در جامعه و نظام اسلامی رو به افزایش است به شدت برخورد کند که اگر با این پدیده برخورد نشود روز به روز افزایش می یابد و لذا باید همه مردم در این راستا کمک کنند و در صورت مشاهده با نیروی انتظامی تماس بگیرند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فتحیه محمدیه نژاد

    چادر...حجاب نیست فقط!؟.... یادگارتواست،یاازهراااااا. موفق پیروزباشین.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان