مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مگر فرزندان امام خامنه ای مرده باشند که پای حرامیان به بارگاه زینب(س) برسد

  • شناسه خبر: 81489
مگر فرزندان امام خامنه ای مرده باشند که پای حرامیان به بارگاه زینب(س) برسد

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: : مگر بر شیعیان متصور است که دست و پای حرامیان به بارگاه این بانوی بزرگوار برسد چه برسد به اینکه آنها تهدید به تخریب این بارگاه کنند.

خانه » آخرین اخبار » مگر فرزندان امام خامنه ای مرده باشند که پای حرامیان به بارگاه زینب(س) برسد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سردار رمضان شریف در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان ضمن گرامیداشت مقام والای شهداء، ایثارگران، آزادگان و جانبازان و خانواده های صبور و پایدار آنان اظهار داشت: همه ملت ما و به جرات می توانیم بگوییم همه مت اسلام ممنون دار این حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه حضرت زینب(س) بر کسی پوشیده نیست خاطر نشان کرد: مگر بر شیعیان متصور است که دست و پای حرامیان به بارگاه این بانوی بزرگوار برسد چه برسد به اینکه آنها تهدید به تخریب این بارگاه کنند، مگر فرزاندان امام روح الله و امام خامنه ای(معظم له) مرده باشند که چنین اتفاقی بیافتد.

سردار شریف تصریح کرد: پنج سال گذشته آمریکا و اسرائیل به بهانه اینکه رژیم سوریه حقوق مردم را رعایت نمی کند و به جرم جهالت حکام عرب برای انتقام گیری از بیداری اسلامی در مصر و تونس تلاش کردند تا تروریست های تکفیری را از سراسر دنیا سرازیر خط مقدم حزب الله کنند.

وی افزود: بسایر مضحک است که ۲۰ هزار نفر تکفیری برای مردم سوریه در سرزمین خودشان قیام کنند و بخواهند یاری رسان آنها باشند.

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان-ohki oajd (6)

سردار شریف بیان داشت: علیرغم سرمستی و شتاب آنها در نابودی ارتش سوریه در سه ماه پس از شروع این درگیری رهبر فرزانه انقلاب در ۱۴ خرداد ۴ سال قبل در محضر میلیون ها نفر با صراحت که ناشی از اقتدار و تدبیر ایشان بود اعلام کردند که اشتباه می کنید ملت و دولت سوریه می توانند از خودشان دفاع کنند و شما در سرزمین سوریه راه به جایی نخواهید برد.

وی خاطر نشان کرد: خدا را شکر می کنیم که این انقلاب به برکت اهل بیت(ع) و اسلام رهبرانی دارد که متکی به اراده خداوند هستند و چیزی که دنیا را رنج می دهد همین رهبران مدبر و مقتدر است.

شریف ادامه داد: این حرامیان ۵ سال است که بر دروازه های دمشق می کوبند اما اراده خداوند بر این تعلق گرفته که کسانی که ظلم می کنند محکوم به شکست هستند.

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم در عین گمنامی رفتند در ابتدا شهادت این دلاور مران کمتر انعکاس داده می شد و آنها مظلومانه به شهادت رسیدند و ما شرمنده پدران و مادران آنها هستیم و قطعا این موضوع اجر آنها را بیشتر خواهد کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مشفق

    درود بر سربازان ولایت برای سلامتی حاج قاسم عزیزو سربازانش صلوات
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان