امام جمعه رفسنجان تصریح کرد؛

در بعضی فضاهای آموزشی روی مسئله نماز کار نشده است

  • شناسه خبر: 81302
در بعضی فضاهای آموزشی روی مسئله نماز کار نشده است

امام جمعه رفسنجان گفت: در بعضی فضاهای آموزشی روی مسئله نماز کار نشده و وظیفه نماینده ولی فقیه در دانشگاه هاست که این امر را در دانشگاه انجام دهد.

خانه » آخرین اخبار » در بعضی فضاهای آموزشی روی مسئله نماز کار نشده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه ستاد اقامه نماز که صبح امروز در فرمانداری رفسنجان برگزار شد، به تاثیرات فراوان نماز بر زندگی اقامه کنندگان این فریضه الهی اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت نماز بر هیچ یک از افراد پوشیده نیست و می طلبد کار بیشتری برای ترویج این مهم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه افرادی در قالب یاوران نماز راهبردهای اجرایی آن را در جامعه انجام می دهند گفت: در بعضی فضاهای آموزشی روی مسئله نماز کار نشده و وظیفه نماینده ولی فقیه در دانشگاه هاست که این امر را در دانشگاه انجام دهد.

رئیس ستاد اقامه نماز رفسنجان تصریح کرد: شهرداری با چاپ بنر و همچنین دهیاران و شوراها برنامه ای برای نماز داشته باشند و اگر نماز به درستی انجام شود بسیاری از کارهای فرد مورد قبول خداوند قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در مدارس ابتدایی و همچنین مدارس دخترانه شهرستان نیز امام جماعت طلبه خواهر حضور می یابد و نماز خوانده می شود.

فرمانداری رفسنجان-خانه خشتی

فرهنگ و رفتار مردم با تکرار کارهای فرهنگی تبدیل به عادت می شود

فرماندار رفسنجان نیز اظهار داشت: نماز ستون دین است و باید در جامعه اسلامی و شیعی به بحث نماز پرداخته شود.

وی در ادامه افزود: بحث نماز یک واجب دینی است و کسی که خود را مسلمان می داند باید به آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

جانشین رئیس ستاد اقامه نماز خاطر نشان کرد: یاوران نماز بصورت زیر مجموعه ۲۰۰ نفر نیرو جذب کرده اند و در قالب گروه های فرهنگی آموزشی، پژوهشی، روابط عمومی و فضای مجازی فعالیت می کنند.

ملانوری تشکیل اتاق فکر با حضور اداره تبلیغات، نهاد نمازجمعه و یاوران نماز را مهم برشمرد و گفت: فرهنگ و رفتار مردم براساس تکرار کارهای فرهنگی شکل می گیرد و آنقدر باید تکرار گردد تا تبدیل به عادت شود.

نماز تنها اهرم بازدارندگی در مقابل اسلام ستیزی و تهاجم فرهنگی دشمن است

سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان نیز در جلسه امروز نماز را تنها اهرم بازدارندگی در مقابل اسلام ستیزی و تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: باید به دو بحث نماز جماعت در مدارس و عزاداری امام حسین(ع) توجه ویژه شود و این دو بهانه خوبی در مقابله با تهاجم فرهنگی است.
وی خاطر نشان کرد: تمامی مدیران ادارات در ترویج و گسترش نماز همت به خرج دهند تا جامعه را از مفاسدی که به چشم میخورد پاک نماییم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی در بعضی فضاهای آموزشی روی مسئله نماز کار نشده است رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان