سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه خشتی:

غفلت از شروط رهبری در اجرای برجام زیان بار است

  • شناسه خبر: 81296
غفلت از شروط رهبری در اجرای برجام زیان بار است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اشراف کامل بر وضعیت گذشته و حال برجام دارند و کم توجهی به فرامین ایشان زیان بار است.

خانه » آخرین اخبار » غفلت از شروط رهبری در اجرای برجام زیان بار است

دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با “خانه خشتی“، توجه به شروط ۹ گانه رهبر فرزانه انقلاب در اجرای برجام را ضروری دانست و اظهار داشت: مصامحه کاری در اجرای برجام می تواند خسارت بار باشد و آینده توافق را در مخاطره قرار دهد، آنچه تاکنون دیده شده عدم تمکین آمریکا نسبت به توافقات برجام بوده است.

وی افزود: مسئولین توجه بیشتری داشته باشند تا تمام شروط خصوصا شروط ۹ گانه مقام معظم رهبری به عنوان شروط اجرایی برجام دقیقا اجرا شود.

زارع زاده تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اشراف کامل بر وضعیت گذشته و حال این قضیه دارند و کم توجهی به فرامین ایشان زیان بار است.

وی با بیان اینکه هنوز توافقی صورت نگرفته و تعهد کتبی داده نشده اما اجرای برجام از سوی کشور ما آغاز شده است خاطر نشان کرد: این اقدامات می تواند در طرف مقابل جرات ایجاد کند هر چند با رفتارهای اخیر مسئولین این باور غلط جا انداخته شده که ما شدیدا محتاج به این توافق هستیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به عدم تشکیل یک هیات منسجم نظارت بر برجام اشاره کرد و گفت: این اقدام باید عملی شود و نباید بگذاریم که زمان از دست رود و یکطرفه دست به اجرای برجام نزنیم.

وی تاکید کرد: ما نباید در بحث برجام حالت انعطافی به خود بگیریم بلکه باید به حالت تهاجمی و طلبکارانه با طرف مقابل برخورد کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان