رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان خبر داد:

مرگ سه نفر در رفسنجان به دلیل ابتلا به ویروس آنفلوآنزای H1N1

  • شناسه خبر: 81229
مرگ سه نفر در رفسنجان به دلیل ابتلا به ویروس آنفلوآنزای H1N1

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان گفت: این سه بیمار مبتلا به ویروس آنفلوآنزای H1N1 به علت بیماری زمینه ای که داشته اند متاسفانه منجر به مرگ آنان شده است.

خانه » آخرین اخبار » مرگ سه نفر در رفسنجان به دلیل ابتلا به ویروس آنفلوآنزای H1N1

به گزارش “خانه خشتی“، دکتر علی مظفری اظهار کرد: دکتر گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دعوت معاونت بهداشتی برای بررسی موارد مرگ و میر بر اثر آنفلوآنزا و فرایند کار به رفسنجان سفر کردند.

وی افزود: دکتر گویا ضمن بازدید از بخش های بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) بویژه بخش آنکولوژی، با کادر پرستاری و پزشکان متخصص جلسه ای داشتند و پرونده های این سه مورد بررسی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آزمایشی مبنی بر ابتلا به کروناویروس در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان نداشتیم، چند مورد مشکوکی نیز که سبب مرگ و میر آنها شده است ویروس آنفلوآنزای H1N1 بوده است.

دکتر مظفری خاطرنشان کرد: این سه بیمار به علت بیماری زمینه ای که داشته اند متاسفانه منجر به مرگ آنان شده است.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در این زمینه به تشکیل کمیته ای در خصوص مرگ این سه بیمار در بیمارستان خبر داد و گفت: در این کمیته بررسی شد تا خدای نکرده قصوری در بحث درمانی(پزشکی و پرستاری) یا کادر پزشکی یا از زمان ورود به بیمارستان تا زمان مرگ بیمار، صورت نگرفته باشد که خوشبختانه کوتاهی در این موارد نبوده است.

دکتر مظفری با بیان اینکه نمونه های هر مورد مشکوک در بیمارستان بررسی شده و جهت انجام آزمایش های تخصصی تر به تهران ارسال می شود، عنوان کرد: از کسانی که بیمار مشکوک به ابتلا به آنفلوآنزا دارند تقاضا داریم از رفت و آمد زیاد در بخش مراقبتهای ویژه خودداری کنند.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان همچنین خبر داد: مقرر شده است در ارتباط با ورود و خروج افراد و ملاقات کنندگان با بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان سخت گیری شود و در رابطه با کسانی که در اتاق ایزوله بستری می شوند حتی افراد درجه یک بیمار هم مجاز به ملااقات با بیمار خودشان نمی باشند و در این مورد از پشت شیشه یا با آیفون می توانند با بیمارشان در ارتباط باشند.

وی در پایان از شهروندان تقاضا کرد با توجه به شیوع بیماریهای واگیردار و تنفسی کمتر به ملاقات این بیماران بروند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان