در نیمه دوم امسال صورت گرفت

آزاد سازی بیش از ۷۰ هکتار از اراضی ملی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 81187
آزاد سازی بیش از ۷۰ هکتار از اراضی ملی در رفسنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بیش از ۷۵ هکتار از اراضی دولتی تصرف شده در این شهرستان آزاد شده که بیش از ۷۰ هکتار آن در نیمه دوم سال ۹۴ انجام گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » آزاد سازی بیش از ۷۰ هکتار از اراضی ملی در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، همایش راهداری و حفظ اراضی دولتی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و شورای ترافیک،  دهیاران و شوراهای اسلامی، بخشداران و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان رفسنجان صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.
علی عباسی پور مسئول راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان ضمن خیر مقدم به حاضرین ضمن گرامیداشت ۲۴ آبان ماه سالروز قربانیان سوانح جاده ای، راهداری و حفظ اراضی را از وظایف ذاتی اداره راه و شهرسازی برشمرد و گفت: به منظور اجرایی شدن این وظایف نیازمند همکاری مسئولان شهرستان در بخش های مختلف هستیم.
عباسی پور راهداری و نگهداری،  حفظ اراضی، ایمنی و حفظ حریم راهها و مبارزه بازمین خواری را از جمله محورهای این همایش برشمرد و تصریح کرد: با توجه به وسعت شهرستان و راههای مواصلاتی آن در بخش ها و روستاها می طلبد که تمامی عوامل اداری در جهت حفظ ، نگهداری و بهسازی جاده ها همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: در ساخت و توسعه راههای روستایی شهرستان ۹ طرح در دست اقدام است که عمده آن به همت شرکت های تعاونی دهیاریها انجام میگیرد.
عباسی پور خاطر نشان کرد:  از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بیش از ۷۵ هکتار از اراضی دولتی تصرف شده در رفسنجان آزاد شده که نزدیک به ۷۰ هکتار آن در نیمه دوم سال ۹۴ انجام گرفته است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان