التماس صهیونیست‌ها به پوتین درباره ایران

  • شناسه خبر: 8118
التماس صهیونیست‌ها به پوتین درباره ایران

خانه خشتی:مقامات رژیم صهیونیستی در دیدار با ولادیمیر پوتین، تعلیق غنی‌سازی و تعطیلی فردو در ایران را خواستار شدند و رییس‌جمهور روسیه ضمن تاکید بر حل مسایل از طریق مذاکرات از صهیونیست‌ها خواست تا از عواقب اقدامات آمریکا در عراق و افغانستان درس بگیرند.[…] خانه خشتی به نقل از پایگاه بصیرت، خبرگزاری آسوشیتدپرس از بیت‌المقدس […]

خانه » آخرین اخبار » التماس صهیونیست‌ها به پوتین درباره ایران

خانه خشتی:مقامات رژیم صهیونیستی در دیدار با ولادیمیر پوتین، تعلیق غنی‌سازی و تعطیلی فردو در ایران را خواستار شدند و رییس‌جمهور روسیه ضمن تاکید بر حل مسایل از طریق مذاکرات از صهیونیست‌ها خواست تا از عواقب اقدامات آمریکا در عراق و افغانستان درس بگیرند.[…]

خانه خشتی به نقل از پایگاه بصیرت، خبرگزاری آسوشیتدپرس از بیت‌المقدس به نقل از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پس از دیدارش با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو طرف در مذاکرات‌شان به مسایل ایران و سوریه پرداخته‌اند و افزود که مذاکرات را تنها راه‌حل چنین مسایلی می‌داند. اما نتانیاهو به جزئیات بیشتری پرداخت و گفت: ما توافق کردیم که اگر سلاح هسته‌ای در دست ایران باشد خطر بزرگی، اول برای اسرائیل و بعد برای منطقه و کل جهان است. این در حالی است که ایران همواره بر صلح‌آمیز بودن نیات هسته‌ای خود تاکید و اعلام کرده است که سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران جایی ندارد. با این وجود رژیم صهیونیستی که تلاش می‌کند ایران را خطر و تهدید جلوه دهد تنها دارنده تسلیحات هسته ای در خاورمیانه است و در سایه سکوت جامعه جهانی در برابر هیچ کس پاسخگو نیست. نتانیاهو ادامه داد: دو کار باید انجام شود؛ ما باید تحریم را تشدید کنیم و درخواست‌ها را افزایش دهیم. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که باید همه فعالیت‌های غنی‌سازی در ایران متوقف و تاسیسات فردو برچیده شود.

پرز خطاب به پوتین: ما از شما می خواهیم صدایتان را علیه ایران بلند کنید

پوتین سفرش به اراضی اشغالی را با شرکت در مراسم یادبود ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی در شهر ساحلی نتانیا آغاز کرد. شیمون پرز رئیس‌ رژیم صهیونیستی در ضیافت شام دوشنبه شب پوتین را بیشتر تحت فشار گذاشت و بار دیگر با مظلوم‌نمایی همیشگی گفت: بار دیگر از شما می‌خواهم صدایتان را علیه ایران هسته ای و علیه نابودی مردم بلندتر کنید.بنابراین گزارش،‌ پوتین پاسخ داد که “نفع ملی” روسیه برقراری صلح و آرامش در اسرائیل است اما توضیح بیشتری در این باره نداد. این دومین سفر پوتین به اراضی اشغالی است. او هفت سال قبل نیز به اراضی اشغالی رفته بود. پوتین روز سه‌شنبه راهی کرانه باختری و اردن می‌شود. بنابر گزارش رویترز، دان مریدور، وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی پیش از ورود پوتین از روسیه خواست از تحریم بیشتر ایران برای محدود کردن برنامه هسته‌ای این کشور حمایت کند و گفت: امیدوارم روسیه به رژیم تحریم‌ها بپیوندد. این کار به شدت تحریم‌ها را تقویت خواهد کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، پوتین تاکید کرد که همه مسایل باید بر مبنای حقوق بین‌الملل حل شود و گفت: ما فکر می‌کنیم طبق حقوق بین‌الملل فکر کردن به نابودی دو طرفه، فارغ از اینکه چه کسی چنین تهدیدهایی را مطرح می‌کند، غیرقابل پذیرش است.

پوتین :اسرائیل از تجارب آمریکا در افغانستان و عراق درس بگیرد

همچنین روزنامه معاریو به نقل از پوتین در خصوص اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد و از تل‌آویو خواست از تجارب آمریکا در افغانستان و عراق درس بگیرد. بنابراین گزارش، این اظهارات پوتین در دیدار با پرز در بیت‌المقدس و پس از آن مطرح شد که پرز از پوتین خواست با صدای بلند درباره مساله ایران صحبت کند. پوتین در این دیدار ضمن هشدار علیه اقدام نظامی شتاب‌زده گفت: نگاه کنید برای آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان چه اتفاقاتی رخ داد. من به اوباما همین را گفتم. وی افزود: نیازی نیست کارها خیلی سریع انجام شود. نباید بدون فکر کردن اقدام شود. بر اساس این گزارش، پوتین گفت: عراق یک رژیم حامی ایران را پس از همه اتفاقاتی که در آنجا رخ داده، دارد. به این چیزها باید قبل از اینکه کاری انجام شود که بعد برایش تاسف خورد، فکر شود. وی افزود: نباید زودتر از موقع اقدام شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان