حسینی در جمع دانش آموزان دختر؛

نماز روح و روان انسان را از مفاسد اخلاقی پاک می کند

  • شناسه خبر: 80903
نماز روح و روان انسان را از مفاسد اخلاقی پاک می کند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: نماز های پنج گانه در شبانه روز مانند چشمه آب گرمی است که انسان در شبانه روز پنج نوبت خود را شستشو بدهد.

خانه » آخرین اخبار » نماز روح و روان انسان را از مفاسد اخلاقی پاک می کند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت الاسلام سیدمحمودحسینی درجمع دانش آموزان دختر دبیرستان شهید باقری رفسنجان گفت: نماز های پنج گانه در شبانه روز مانند چشمه آب گرمی است که انسان در شبانه روز پنج نوبت خود را شستشو بدهد، طبیعی ست که چرکی بر بدن نمی ماند و نماز همین حالت نسبت به روح و روان انسان دارد که او را از مفاسد اخلاقی پاک می گرداند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: قرآن همه ما را سفارش به حفاظت و مراقبت از نماز نموده است و حفاظت از نماز به چند چیز است: یادگیری احکام آن، مواظبت بر اوقات نماز، اقامه نماز با جماعت و در مساجد و حضور قلب در نماز.

حسینی همچنین افزود: یقیناً فوایدی که در نماز وجود دارد، در هیچ یک از عبادت های دیگر وجود ندارد، هر جمله و هر کلمه و حرف نماز، مملو از نکات مفید و آموزنده است. تاثیری که در نمازگزار ایجاد می شود و فوایدی که عاید نمازگزار می شود بر کسی پوشیده نیست؛ عقیده و بینش نمازگزار، زندگی و حیاتش و حتی مرگش خدایی و الهی می گردد، اصلاً وجود جسم و روان نمازگزار مقدس و نمایان می شود.

برچسب ها:
خانه خشتی دانش آموزان رفسنجان شهید باقری نماز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان