در تریبون آزاد دانشجویی مطرح شد؛

حفظ وحدت و نقد منصفانه از مهم ترین بایدهای دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 80652
حفظ وحدت و نقد منصفانه از مهم ترین بایدهای دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با حضور در تریبون آزاد خواستار حفظ وحدت و نقد منصفانه بودند.

خانه » آخرین اخبار » حفظ وحدت و نقد منصفانه از مهم ترین بایدهای دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، در این برنامه که به همت کانون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی در محوطه دانشگاه برپا شده بود، دانشجویان شرکت کننده با حضور در تریبون، بایدها و نبایدهای دانشجویی را یادآور شدند.

بیان دغدغه های دانشجویی بدون ترس و واهمه و انتقاد از مسئولین دانشگاه و دولتمردان در امور دانشجویی و وزارت ارشاد، بررسی عملکرد معاونت دانشجویی و حراست از جمله موارد مهمی بود که تعدادی از دانشجویان در تریبون آزاد به آن اشاره کردند.

دانشجوی دیگری که در رشته اقتصاد اسلامی تحصیل می کرد، از مباحث دانشگاهی که مبنای تئوری های آن غربی است، ابراز تأسف کرد و گفت: با اینکه بعد از دو سال پشت کنکور ماندم و درس خواندم تا برای ورود به دانشگاه و رشته مورد نظرم آماده شوم، حال مشاهده میک نم دانشگاه با تصوراتم از محیط علمی دانشگاه متمایز است و در رشته ای تحصیل می کنم که برخلاف نام آن (اقتصاد اسلامی) مبنای تمام تئوری هایش غربی است.

دانشجوی دیگری که سنگ مسئولین را به سینه می زد، گفت: از مسئولین نباید انتقاد نا بجا کرد، مسئولین سعی خود را می کنند؛ اگر قرار است تریبون آزاد برگزار شود، نباید در آن تنها به سیاست پرداخت، بلکه مسائل دیگر نیز باید بررسی شود.

وحدت دانشجویی از دیگر مواردی بود که دانشجویی به آن اشاره کرد و گفت: اگر قرار است اعتراضی در مورد تصمیمات دانشگاه صورت گیرد، بهتر است همه با هم و پشت هم باشیم تا مسئولین رسید گی کنند.

برچسب ها:
تریبون آزاد خانه خشتی دانشگاه ولیعصر رفسنجان سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان