شکل گیری آقازاده های فرهنگی و اقتصادی ماحصل عدم توجه به تذکرات رهبری است

  • شناسه خبر: 80632
شکل گیری آقازاده های فرهنگی و اقتصادی ماحصل عدم توجه به تذکرات رهبری است

عبادی گفت: تذکرات شدید رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی در دولت های سازندگی که سیاست تعدیل و اقتصاد لیبرالی را دنبال می کردند توهم خوانده می شد.

خانه » آخرین اخبار » شکل گیری آقازاده های فرهنگی و اقتصادی ماحصل عدم توجه به تذکرات رهبری است

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام ابوذر عبادی کارشناس فرهنگی در گفتگو با سرویس سیاسی ” آرمان کرمان “ در رابطه با فتنه چهارم “نفوذ”  اظهار داشت : یک جریان رسانه ای در خصوص پروژه نفوذ شکل گرفته  و باعث بیداری ، انزار و هوشیاری کسانیکه دلسوخته نظام و انقلاب هستند شده است  و از طرف دیگر مستمسکی برای افرادساده لوح و یا معاند شده است که در پازل دشمن بازی  کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر نفوذ را یادآور شدند و هشدار و انزار به کسانی که در این مسئله دخیل اند داده اند   که باید مراقبت و رصد کنند .
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه معظم له حدود ۸۰-۷۰ بار از کلمه نفوذ استفاده کرده اند، ابراز داشت:  وقتی رهبری یک مسئله را زیاد تکرار و در جمع های مختلف با ادبیات و شکل های مختلف بیان می نمایندنشان دهنده مهم و حائز اهمیت بودن موضوع است .

وی تاکید کرد : وقتی این مسئله از طرف رهبری بیان می شود و نشانه گیری درست را انجام می دهد قائدتا دوستان و دلسوزان انقلاب را به این وا می دارد که نسبت به این ادبیات حساس تر شوند و شاخص های آن را تعقیب و مردم را آگاه نمایند که این تا حدودی شکل گرفته است .

ادبیات نفوذ خاص مسئولان و مدیران دولتی و تصمیم گیران کشور است

این فعال فرهنگی ادامه داد: وقتی امام خامنه ای از کلمه ” نفوذ ” استفاده می کنند فهم یک فرد سیاسی حتی در نازل ترین قسمتش باید به آن معطوف گردد که نفوذ ، ادبیاتش از آن مسئولان و حاکمان است نه مخصوص عوام و از آن مدیران دولتی و کسانیکه در عرصه تصمیم گیری و یا تصمیم سازی های موثر دخالت دارند ،است .

وی ضمن بیان اینکه در جبهه مقابل هم وقتی دشمن می بیند هدف گذاری دقیق است ساکت نمی نشیند ،گفت:  دشمن این مسئله را از طرق مختلف دنبال می کند در قبال تذکر رهبری دست و پازدن جریان مقابل نشان میدهد که هدف گزاری دقیق بوده است و الا باعث برانگیختن این همه حساسیت دشمن نمی شد  .
حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: اخیرا شاهد نامه ای از طرف همسران شهدای بنام مبنی بر این بوده ایم که نفوذ وقتی شکل می گیرد که مردم و مسئولان عوض شوند یعنی مسائل جاری کشور را به جریان نفوذ بند کرده اند که متاسفانه  این خانواده ها  در برخی از مناسبات دستاویز و آلت جریان های معاند شده اند که امیدواریم ساده لوحانه باشد و  از غفلت هایی که آنان رقم می زنند بیدار شوند که دلسوزان و شهدا را رنجیده خاطر می کنند  .
وی افزود: ما هم قبول داریم نفوذ وقتی شکل می گیرد که خیلی از عرصه ها عوض شود اما باید دقت شود که شاخص اصلی نفوذ مربوط به حاکمان و مسئولان است باید دید که چه چیزی باعث شده که این افراد بخواهند فلش و نگاه رهبری را عوض کنند و به سمت جبهه کسانیکه به اصطلاح ” دلواپس ” این موضوع هستند بیاورند آن هم متاسفانه فقط با نگاه سیاسی .

تذکرات شدید رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی در دولت های سازندگی که سیاست تعدیل و اقتصاد لیبرالی را دنبال می کردند توهم خوانده می شد

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه ماهم این عوض شدن را قبول داریم نه اینکه هر چیزی را به جریان عمومی کشور تعمیم دهیم ،تاکید کرد:  معظلات فرهنگی رایج  قبل از نفوذ و برجام هم بوده است که از همان ابتدا معظم له تهاجم فرهنگی را در دوران دولت های سازندگی که سیاست تعدیل و اقتصاد لیبرالی را دنبال می کردند تذکرات شدیدی مثل امروز درباره تهاجم فرهنگی با ادبیات مختلف بیان می کردند و آنها توهم می پنداشتند که با حسن ظن بگوییم ساده انگاری می کردند بعد دیدند که این جریان به درون خانواده های خودشان سرایت کرد و آقا زاده های فرهنگی و اقتصادی شکل گرفت .

وی ابراز کرد :  ابتذال فرهنگی دامن مسئواین و و خانواده های کسانیکه آن وقت ندای توهم را سر می دادند را گرفت و الان خود معترف این امر هستند چنانچه که رهبر معظم انقلاب  هم این را بارها فرمودند:” آن روز این مسئله را گفتیم و خیلی ها توجه نکردند و الان اعتراف می کنند”.

حجت الاسلام عبادی گفت: دشمن تخریب و تهاجم فرهنگی می کند با همان اصطلاحات ناتو و شبیخون و اصطلاحاتی که رهبری داشته اند که امروز خیلی ها این مسئله را اذعان می کنند و درباره آن مقاله می نویسند و جبهه گیری می کنند و اگر آن روز هشدار رهبری جدی گرفته می شد به این وضعیت دچار نمی شدیم چراکه دشمن در مرحله تصمیم گیری است .

عقبه های فرهنگی که توجه با آن نشده امروز باعث امید دشمن شده است
وی با اشاره به اینکه کسانیکه در عرصه سیاست گذاری و تصمیم گیری قرار دارند طوری عوض شدند که ادبیات و نوع گفتمان دشمن به سمت نفوذ رفته است، ادامه داد:نفوذ به این معنا که جریانات و عقبه های فرهنگی که توجه با آن نشده امروز باعث امید دشمن شده است از کینه ها و عداوت هایی که بعضا در بین مسئولان در حال رخ نمایاندن است .
این فعال فرهنگی بیان کرد: منافع و کینه های شخصی باعث شده منافع ملی نادیده گرفته شود و دشمن طمع کند .
وی با بیان اینکه برخی ساده انگاری می کنند ،اظهار داشت:امروزه برخی مسئولان یا آرمان های امام راحل را عوضی می فهمند و یا بدنبال عوض کردن آنها هستند و هم قصد این را دارند چنانچه برخی جاها این آرمان ها را عوض کرده اند.

بزک کردن چهره آمریکا از شاخص های نفوذ است

حجت الاسلام عبادی گفت: شعار مرگ بر امریکا از ادبیات استوار امام خمینی (ره) بوده است و هیچ کس نمی تواند به این خدشه ای وارد کند که ایشان لحظه ای از جریان و فکر مبارزه با استکبار و آمریکا آرام بوده است و  یا اینکه کسی را دعوت به آرامش در این زمینه کرده باشد چنانچه که امروزه شعار ” مرگ بر آمریکا” افراطی گری نامیده می شود و با نگاه افراطی به افرادش نگاه می شود و درصدد توطئه بزک هستندکه بزک کردن چهره آمریکا از شاخص های نفوذ است .

اگر اصول انقلاب در گفتمان ذهنی و رفتاری افراد عوض شده باشد جریان نفوذ قطعی است
وی ادامه داد: بزک کردن چهره آمریکا در جریان های عمومی طوری قلمداد می شود که دست دادن به آمریکا آن طوری هم که شما می گویید بد نیست چراکه او دشمن نیست و عوض شدن مسئولان در حوزه فکر و عمل باعث شده است که دشمن امیدبه نفوذ پیدا کند و متناسب با این  رهبری در ۱۴ خرداد بحث تحریف امام را پیش کشیدند و اصول و مبانی انقلاب را برشمردند .

حجت الاسلام عبادی ضمن بیان بخشی از سخنان رحیم پور ازغدی عنوان کرد: حاکمان و دولتمردان جامعه عوض و فاسد شده اند و سخن از ارتباط و دوست شدن با آمریکا می زنند بله آمریکا عوضی تر شده است که البته از دشمن انتظاری جز این نیست که اگر در عرصه سیاسی و دیپلماسی خدشه ای وارد شود و  مسئولان سهل انگاری کنند و  نهایتا با پروژه بزک کردن آمریکا پیش روند قطعا نفوذ شکل می گیرد .

بهترین مرجع و شاخص شناسایی نفوذ و دفع آن اهداف و مبانی امام خمینی (ره) است

وی خاطر نشان کرد: رهبری بحث انقلابی گری را مطرح می کند که تا جریان انقلابی گری باشد انقلاب هست چراکه دشمن با جمهوری اسلامی به مفهوم انقلاب اسلامی و انقلابی گری مخالف است .

این کارشناس فرهنگی تاکید کرد: با درک و فهم مشترک از مبانی امام راحل شناسایی و دفع نفوذ کار خیلی سختی نیست .

برچسب ها:
آقازاده خانه خشتی سیاسی فرهنگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان