سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان:

با رانندگان کامیون متخلف برخورد می شود

  • شناسه خبر: 80609
با رانندگان کامیون متخلف برخورد می شود

عباسی گفت: با کلیه رانندگانی که نسبت به تخلیه زباله ساختمانی و خاک در حریم جاده ها اقدام می کنند برخورد و کامیون مربوطه توقیف می شود.

خانه » آخرین اخبار » با رانندگان کامیون متخلف برخورد می شود

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، روز گذشته محور رفسنجان – زرند به منظور رفع نقاط پرتصادف و افزایش ایمنی بازدید و کارشناسی شد.

بنا به این گزارش رسیده فرمانده پلیس راه رفسنجان – کرمان و کارشناسان واحد ایمنی راه ها از محور رفسنجان – زرند از این محور بازدید و ضمن شناسایی نقاط پرتصادف، وضعیت تونل ها، پل ها، شانه جاده، تابلوها و علائم هشداردهنده را به منظور ارتقاء ایمنی جاده ارزیابی و نواقص و کاستی های موجود را بررسی کردند.

در حاشیه این بازدید سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان با بیان اینکه محور رفسنجان – زرند از محورهای پر تردد است که جنبه ترانزیتی دارد و با تلاش های صورت گرفته جزو مسیرهای شریانی قرار گرفته است.، گفت: با پیگیری فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در مجلس و با حمایت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان این محور جزو پروژه های ملی تعریف شده و مطالعات آن جهت احداث باند دوم انجام شده است.

عباسی از تخصیص اعتبار لازم اجرایی برای این محور ابراز امیدواری کرد و افزود: بلافاصله نسبت به تامین و نصب تابلوهای مورد نیاز و رفع نقاط پرتصادف اقدام می شود.

وی با اشاره به کم عرض بودن این جاده ادامه داد: متاسفانه بعضی از کامیون ها نسبت به تخلیه زباله ساختمانی در شانه جاده مذکور اقدام می کنند که این عمل ایمنی جاده را کاهش و باعث بروز تصادف می شود.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راه و مراجع قضایی با کلیه رانندگانی که نسبت به تخلیه زباله ساختمانی و خاک در حریم جاده ها اقدام می کنند برخورد و کامیون مربوطه توقیف می شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان از کلیه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به شماره تلفن های ۱۱۰ و ۳۴۳۲۲۰۸۶ و۳۴۳۲۷۲۰۶ گزارش دهند.

برچسب ها:
جاده راه رفسنجان زرند زباله کامیون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان