پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

به صف شدن هفت مسئول برای افتتاح ساختمان سرایداری ۹۰ متری در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، امروز صبح هفت مسئول شهرستان رفسنجان – که با احتساب مسئولین مدرسه و خیر بزرگوار تعداد میهمانان از انگشتان دست نز فراتر می رود – به صف شده اند و یک ساعت کلاسی در مدرسه تعطیل شده تا ساختمان سرایداری ۹۰ متری افتتاح شود؛ مسئولینی که حضور برخی از آن ها در نمایشگاهی که دو روز قبل و با عنوان «آمریکا بدون رتوش» گشایش یافت، ضرورت بیشتری داشت.

در این مراسم افتتاحیه، کلیه دانش آموزان دختر مدرسه نیز فراخوانده شده بودند تا ساعتی را در آفتاب نشسته و به سخنان مدعوین گوش دهند و عبرت گیرند و نگران تعطیلی یک یا دو ساعته کلاس و عقب افتادن از درس و مشق شان نباشند؛ همین دانش آموزانی که حضورشان در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی کمرنگ بود تا از علم آموزی شان دمی غفلت نشود.

تمایل داشتیم بدانیم این ساختمان مهم که برای افتتاحش این همه زمان صرف شده و این تعداد مسئول حضور یافته اند، از چه اهمیتی برخوردار بوده که همگی به اتفاق در اولین روز یک هفته کاری منصب را رها کرده و به سمت آن شتافته اند؛ ساختمانی که ۸۰ میلیون تومان وجه رایج مملکت در آن هزینه شده است.

امید داریم با دقت نظری که مسئولین محترم و عالی رتبه شهرستان در انتصاب افراد بکار برده اند، شاهد حضور پر رنگ مسئولین در سایر مناسبات فرهنگی و مذهبی بوده تا همه رده های دانش آموزی از حمایت همیشگی و این چنینی آن ها برخوردار شوند.

جا دارد در پایان از جواد نظری خیر گرامی برای ساخت این واحد خدماتی در مدرسه تشکر کنیم و از او بخواهیم به نمایشگاهی که در جوار قبر عموی بزرگوار ایشان در مسجد جامع رفسنجان برپا شده است هم دیدن کند.

برای سرایدار عزیز مدرسه که امروز خانه اش اینگونه باشکوه افتتاح شد آرزوی پیروزی و سلامتی کنیم.

خروج از نسخه موبایل