فرماندار رفسنجان تأکید کرد؛

لزوم آشنایی دانش آموزان با علوم روز و معارف اسلامی

  • شناسه خبر: 80540
لزوم آشنایی دانش آموزان با علوم روز و معارف اسلامی

ملانوری گفت: اگر بتوانید با علوم روز آشنا شوید و آن را با علوم و معارف اسلامی بیامیزید برای ایجاد جامعه آرمانی و معنوی خدمت بزرگی کرده‌اید.

خانه » آخرین اخبار » لزوم آشنایی دانش آموزان با علوم روز و معارف اسلامی

به گزارش “خانه خشتی“، ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان سرایداری دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی، وجه تمایز این واحد آموزشی با سایرین را تلاش آن در پر رنگ جلوه دادن آموزه های دینی و اعتقادی بیان کرد و گفت: این مرکز در زمینه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش گام‌های بلندی برداشته است؛ دانش‌آموزان این مدارس سفیران فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

حمید ملانوری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امروز جامعه را تفسیرهای غلطی دانست که از دین اسلام بیان می شود و افزود: این تفسیرها دستاویزی برای  کسانی‌ است که قصد دشمنی با دین اسلام را دارند.

وی رسالت اصلی مدارس علوم اسلامی را رساندن پیام اسلام به جامعه عنوان کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: اگر بتوانید با علوم روز آشنا شوید و آن را با علوم و معارف اسلامی بیامیزید برای ایجاد جامعه آرمانی و معنوی خدمت بزرگی کرده‌اید.

ملانوری با بیان اینکه پیامبران مبعوث شدند تا کرامت انسانی را توسعه و جامعه معنوی و الهی را ایجاد کنند، اظهار کرد: آنچه امام راحل و شهدا خواستند و مردم به خاطر آن انقلاب کردند، حفظ عزت و احترام و کرامت ملت ایران بود، کشوری مانند ایران که سرشار از منابع خدادادی است مردمش باید در رفاه، نشاط، آسایش و امنیت زندگی کنند.

هم چنین ساختمان سرایداری دبیرستان دخترانه هدی رفسنجان با اعتبار ۸۰ میلیون تومان و با زیربنای ۹۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان معارف اسلامی هدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان