پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

«آمریکا بدون رتوش» را در مسجد جامع رفسنجان ببینید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نمایشگاه سه گانه «آمریکا بدون رتوش» روز گذشته با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و استایی جانشین فرمنده سپاه رفسنجان در محوطه مسجد جامع افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت بسیج دانش آموزی شهرستان رفسنجان بمدت یک هفته دایر خواهد بود، بازدید کنندگان با ماهیت آمریکا، استکبارستیزی و فلسفه غرب آشنا می شوند.

علی محی الدینی در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به بخش های مجزای نمایشگاه اعم از کلیپ، پوستر و کتاب، گفت: محور غالب نمایشگاه پوستر است که در آن به صورت مجزا به مباحثی چون سلطه ننگین شیطان، بیانات امام و رهبری در رابطه با استکبارستیزی و آمریکا و رویاس آمریکایی پرداخته شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه «آمریکا بدون رتوش» با بیان اینکه در بخش مقدمه دو کلیپ کوتاه برای افزایش آگاهی مخاطبان نمایش داده می شود، از حضور کتب مختلف در بخش نهایی خبر داد و افزود: فلسفه غرب، استکبارستیزی و غرب زدگی از جمله عناوین کتب حاضر در نمایشگاه است که برای بازدید و مطالعه عموم در نظر گرفته شده است.

محی الدینی هم چنین از هماهنگی با اداره آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در نمایشگاه خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بازدید مدارس از نمایشگاه اندیشیده خواهد شد.

  عکس: رضا ساجدی

خروج از نسخه موبایل