امروز؛

مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان یکساله شد + عکس

  • شناسه خبر: 80343
مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان یکساله شد + عکس

آیین سالگرد تأسیس مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان با حضور مسئولین استانی و شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان یکساله شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ساعتی پیش آیین اولین سالگرد تأسیس مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، ملانوری فرماندار، محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و صفریان مشاور استاندار در حوزه جوانان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان آغاز شد.

اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۱)

در این مراسم غلامرضا پور مشاور فرماندار رفسنجان در امور جوانان به فعالیت های این مجمع در یکسال اخیر اشاره کرد و آن را مرهون تلاش و همت جوانان و مساعدت های فرماندار رفسنجان دانست و گفت: مجمع با ابتکار اعضا ساختاری متفاوت را طراحی و افرادی را ذیل آن و در قالب کمیته ها و کارگروه های مختلف بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه دوای درد امروز جامعه روی آوردن به کار گروهی است، اظهار کرد: تجمیع تفکرات و افراد ما را در رسیدن به هدفمان بهتر یاری می رساند.

علی غلامرضا پور با تأکید بر اینکه در مجمع نگاه سیاسی نداریم و همه افراد با تفکرات و سلایق مختلف می توانند در آن حضور داشته باشند، افزود: امیدوارم مجمع مشاوران جوان آغاز راهی باشد که پایانش الگویی برای استان و کشور است.

اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۱۳)

ملانوری فرماندار رفسنجان نیز در ادامه جوانان را بزرگترین و ارزشمندترین منبع توسعه دانست و و با اشاره به دو دغدغه اساسی مردم و نظام مورد تأکید مقام معظم رهبری، گفت: فرهنگ و اقتصاد همواره در سال های متمادی جزو شعارهای سال بوده است.

وی از وجود نگاه های غیر کارشناسانه در حوزه فرهنگی که عمده مخاطب آن جوانان هستند، ابراز تأسف کرد و افزود: آسیب های اجتماعی در زمینه های حقوق شهروندی، حجاب و عفاف، اعتیاد، تکدی گری، مشروبات الکلی، سرقت و نزاع از مواردیست که نظام به دنبال رفع آن است تا علاوه بر داشتن جامعه جوان مستقل، توسعه کشور را بدنبال داشته باشد.

اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۲)

حمید ملانوری با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص در حوزه های دانش آموزی و طلاب و دانشجویی، افزود: تا زمانی که از پتانسیل موجود برای توسعه استفاده نشود، هر خروجی دانشگاه سربار جامعه خواهد بود؛ نیروی جوان باید به کارگیری شده و کشور را به پیش ببرد.

وی ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و ابتکار باید جای انفعال و گوشه گیری را بگیرد.

وی هم چنین به سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نتیجه این سیاست ها، مردمی کردن اقتصاد است که باید در سایر حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز ورود پیدا کند.

اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۳)

این مراسم با پخش کلیپی از فعالیت های اجرایی مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان و قرائت شعر توسط سید صادق حسینی از شاعران جوان شهرستان همراه بود.

لازم به ذکر است مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان آبان ماه سال گذشته افتتاح و رسماً فعالیت های خود را آغاز کرد.

اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۹) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۴) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۱۱) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۶) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۱۰) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۵) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۸) اولین سالگرد مجمع مشاوران جوان فرمانداری-رفسنجان-خانه خشتی (۷)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان مجمع مشاوران جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    در سیاسی بودن این جلسات شک نکنید

    اکبر

    بعضی از دوستان دیگه مشاور جوان نیستند میشه گفت که مشاور ...

    سيد محسن سجادي

    سلام والا حرف زدن قشنگه و معمولا مسئولین در این زمینه خوب صحبت میکنن ولی واقعیت این چنین نیست،مخصوصا در شهری که دو دستگی کاملا در مردمش نهادینه شده،یه خورده شبیه نمایش ه.ولی امیدواریم اتفاقات خوب بیفته در اینده.

    سعید

    تصاویر و گزارش عااالی......خسته نباشین.

    علی

    ممنون از خبرها عکسهای زیبای شما
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان