تب و تاب انتخابات در شورای اداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 79786
تب و تاب انتخابات در شورای اداری رفسنجان

در جلسه شورای اداری رفسنجان که روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد، صحبتهای انتخاباتی زیادی زده شد.

خانه » آخرین اخبار » تب و تاب انتخابات در شورای اداری رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، شورای اداری رفسنجان که روز گذشته در محل فرمانداری برگزار شد با سخنان زیادی پیرامون موضوع انتخابات همراه بود.

بخشداران این شهرستان در بیان مشکلات خود در جمع مسئولین ادارات به دو انتخابات مهم کشور در اسفندماه اشاره کردند و خواستار رفع مشکلات بخش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر این مهم شدند.

ملاشفیعی بخشدار کشکوئیه به مشکلات دهستان راویز در انتخابات چهار سال گذشته پرداخت و خواستار اصلاح جاده های این دهستان و رفع مشکل آنتن دهی موبایل روستاهای دهستان راویز شد.

کدخدایی بخشدار فردوس تنها به رفع مشکلات حوزه انتخابی دهستان رضوان و فردوس بسنده کرد و وارد جزئیات آن نشد.

ابراهیمی بخشدار بخش نوق پایین بودن سرعت اینترنت در این بخش را یکی از مشکلات اصلی در روند اجرای انتخابات دانست و خواستار حل این مشکل تا اسفند ماه شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه بخش اصلی سخنان خود را به موضوع انتخابات اختصاص داد.

وی اظهار داشت: برای برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که برای کشور بسیار مهم هستند باید وقت گذشات و فضای شهرستان را در کمال آرامش و سلامت حفظ کرد تا انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری و با نشاط مردم برگزار شود.

ملانوری از مسئولین ادارات خواست تا با مردم به مهربانی برخورد کنند و گفت: مردم دولت را در چهره شما می بینند باید کاری کنیم تا آنها احساس امنیت و آرامش کنند، امیدواری مردم به نظام آنها را پای صندوق های رای می آرود.

وی تاکید کرد: از امکانات دولتی به هیچ وجه علیه و له کاندیدایی نباید استفاده شود تا جلوی هرگونه شائبه و شبهه گرفته شود.

ملانوری با بیان اینکه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب رای مردم حق الناس است تصریح کرد: ما باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم تا از این رای حفاظت کنیم و تلاش کنیم تا نارضایت مردم به حداقل برسد.

وی از مسئولین ادارات خواست تا در برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان، همکاری لازم در زمینه های نیروی انسانی، امکانات، مکان، خودور و .. را داشته باشند.

گفتنی است با توجه به اینکه کمتر از پنج ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی نمانده است این اهتمام مسئولین در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و بدون نقض است و امیدواریم باز هم شاهد حماسه آفرینی مردم شهرستان رفسنجان در این عرصه باشیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان