فرماندار رفسنجان:

کشورهای منطقه از بسیجی بودن جمهوری اسلامی پند گرفتند / جبهه پدافند غیر عامل خانه های ماست

  • شناسه خبر: 79627
کشورهای منطقه از بسیجی بودن جمهوری اسلامی پند گرفتند / جبهه پدافند غیر عامل خانه های ماست

فرماندار رفسنجان گفت: کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن از مقاومت، مدیریت، ایثارگی و بسیجی بودن در ایران درس گرفتند.

خانه » آخرین اخبار » کشورهای منطقه از بسیجی بودن جمهوری اسلامی پند گرفتند / جبهه پدافند غیر عامل خانه های ماست

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان رفسنجان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین و اعضای این شورا اظهار داشت: در این حوزه کم کاری هایی صورت گرفته که باتوجه به نیاز امروز ضوررت دارد تا همه دستگاه های اجرایی به ویژه فرهنگی در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگی سازی اقدام کنند تا آمادگی ببیشتری در مردم بوجود آید.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در کشور جمهوری اسلامی ایران اهمیت بیشتری پیدا می کند خاطر نشان کرد: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهداء و در سایه رهبری فرزانه در برابر تهدیدات نظامی دشمن مقاوم شده است.

ملانوری افزود: مردم ما در دانشگاه دفاع مقدس دانش های فراوانی یاد گرفتهاند که امروز نتایج آن را می بینیم.

وی تصریح کرد: توسعه قوای نظامی ما به جایی رسیده است که دشمن به خودش اجازه نمی دهد نگاه چپ به کشور بیاندازد و کسی جرات نفوذ نظامی به مرزهای ایران را نمی کند، به واسطه قدرت ایمان علم و عمل مردم حتی امنیت خیلی از کشورهای منطقه نیز به دست جمهوری اسلامی تامین می شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن از مقاومت، مدیریت، ایثارگی و بسیجی بودن در ایران درس گرفتند.

وی با بیان اینکه تهیدی نظامی دشمن یک حرف و شعار توخالی است خاطر نشان کرد: آنچه که بیشتر ما را تهدید می کند تهدیدات غیر نظامی است و در این راستا کشور باید در حوزه پدافند غیر عامل مقاوم شود، تنها سازمانهای نظامی در این حوزه نیستند بلکه همه مردم حضور دارند.

ملانوری جبهه حوزه پدافند غیر عامل را نه مرزهای و تقسیمات جغرافیایی بلکه خانه، ادارات و مجاع عمومی دانست و گفت: حفاظت ار زیرساختنهای کشور، شبکه های اطلاع رسانی و هر آنچه که طی ان دولت و سازمان ها به مردم خدمات میدهند باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرند و باید اطلاعات مردم را افزایش دهیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان