یادداشتی در تحسین حضور سرزده فرماندار رفسنجان در ادارات؛

قرعه سرزده ملانوری به اداره کار و گاز افتاد/ پیگیری مطالبات مردم حق آن هاست

  • شناسه خبر: 79461
قرعه سرزده ملانوری به اداره کار و گاز افتاد/ پیگیری مطالبات مردم حق آن هاست

این دیدار سرزده ارزشش را داشت تا ملانوری پای درد دل مردمی بنشیند که شاید گره کارشان با یک امضاء یا گفته فرماندار شهر باز شود.

خانه » آخرین اخبار » قرعه سرزده ملانوری به اداره کار و گاز افتاد/ پیگیری مطالبات مردم حق آن هاست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان روز گذشته در بازدید از پروژه های سطح شهر رفسنجان، به طور سرزده به اداره گاز و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفت و با مردم گفت و گو کرد.

گفت و گویی که موجب شد حمید ملانوری از افزایش هزینه گاز و پرداخت های نامتعارف برای برخی مشترکین اطلاع یابد و همانجا دستور بررسی و رفع آن را صادر کند و مشترک حاضر نیز از این دیدار نفعی ببرد و بهای قبض گاز خود را قسطی بدهد.

این دیدار سرزده که فرصت بازدید از دیگر پروژه ها را از فرماندار گرفت، ارزشش را داشت تا او پای درد دل مردمی بنشیند که شاید گره کارشان با یک امضاء یا گفته فرماندار شهر باز شود.

اذعان مسئول بازرس اداره کار به توجه وی در تجمعات شرکت های خصوصی از دیگر موارد قابل ذکر در این بازدید بود که نشان از درایت و پیگیری مصرانه این مسئول داشت.

اتکای حمید ملانوری به آنچه در دستور نظام جمهوری اسلامی آمده، نکته قابل توجهی بود که وی در نشست با مسئولین ادارات به آن اشاره کرد و گفت: مردم برای پایداری انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در صحنه بودند و حق دارند از این نعمت ها استفاده کنند.

بر اقدام نماینده دولت در شهرستان مُهر تحسین زده و از وی درخواست می کنیم رویه سرکشی از ادارات به جای دعوت از آنان در قالب جلسات شورای اداری را ادامه دهد تا علاوه بر جلب رضایت مردمی، گزارش عملکرد مثمری از دوران خدمتگزاری خود برجای گذارد.

از جدیت ملانوری در بررسی روند کاری پروژه ها در اداره کار و درخواست وی از رؤسا و مسئولین حاضر می توان اینطور نتیجه گرفت که رؤسای سایر ادارات بهتر است بجای پشت میز نشینی های غالب که در پاره ای موارد فرصت بازبینی اقدامات زیر مجموعه خود را از آنان سلب می کند، حواسشان را بیشتر جمع کنند و منتظر سرزده دیگری از فرماندار باشند.

بهناز شریفی

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سرزده کار گاز مطالبات مردم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان