امام جمعه رفسنجان:

شهداء رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود

  • شناسه خبر: 79399
شهداء رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود

امام جمعه رفسنجان گفت: شهدا رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود باید مراقب باشیم و چهار دانگ حواسمان به ولی فقیه باشد.

خانه » شهداء رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در دهمین یادواره شهدای کوی شهید جهانددیده که امشب در تکیه حضرت رقیه(س) رفسنجان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: به فرموده رهبرفرزانه انقلاب گرامیداشت یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست و خداوند به شماهایی که مجلس یاد شهدا را برپا می کنید اجر شهادت ارزانی میدارد.

وی افزود: سعی کنید خود را به محافل شهدا برسانید و حتی اندک دقایقی از ثواب آن را از آن خود کنید.

رمضانی پور به مضمون زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: در این زیارت می خوانیم امام حسین(ع) آنچه را که داشت جانان در طبق اخلاص گذاشت که شهداء هم با اقتدا به امام بزرگوارشان این کار را انجام دادند.

وی با بیان اینکه سخن عده ای این است که شهدا برای وطن و ناموس جان خود را از دست دادند تصریح کرد: هرگز چنین نبوده و شهدا همچون امام حسین(ع) برای یاری رساندن به اسلام جنگیدند تا نتیجه این از خود گذشتگی حفظ وطن، ناموس و آرامش مردم باشد.

یادواره شهدای کوی شهید جهاندیده رفسنجان (۱۰)

رمضانی پور خاطرنشان کرد: یک روزی در جنوب و شمال غرب کشور راه نفوذی برای دشمن گشوده شد و جوانان آن روز خوب عمل کردند و سربلند بیرون آمدند آنها به وظیفه خود عمل کردند.

وی ادامه داد: امروز هم عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی و علم آموزی را داریم که جوانان باید به وظیفه عمل کنند و به خوبی در این میدان نیز حضور پیدا کنند.

مضانی پور خاطر نشان کرد: امروز همانهایی که در جنگ حضور داشتند ، استقامت کردند و دارای روحیه بسیجی و اخلاص بودند به عنوان افراطی در زبان آتشین افراد در سایتهایشان ثبت می شود.

وی بیان داشت: انها خیال می کنند اگر مخالف مذاکره باایران هستیم عقب مانده ایم و آنهایی که می خواهد تا نام امریکا در خانه هایشان باشد خیال می کنندنان سر سفره انان از آمریکا است.

امام جمعه رفسنجان گفت: شهدا رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود باید مراقب باشیم و چهار دانگ حواسمان به ولی فقیه باشد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان شهداء رفتند تا جلوی نفوذ استکبار به کشور گرفته شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان