درپی شکایت از سایت محلی جنوب کرمان به علت اعتراض به هتک حرمت مقام معظم رهبری؛

نماینده رودبار جنوب: سایت “رودبار ما” کار خلاف واقع انجام نداده است/کسی که ادعای فرهنگی بودن می کند باید کار رسانه ای را نیز بپذیرد

  • شناسه خبر: 79300
نماینده رودبار جنوب: سایت “رودبار ما” کار خلاف واقع انجام نداده است/کسی که ادعای فرهنگی بودن می کند باید کار رسانه ای را نیز بپذیرد

در پی هتک حرمت به تمثال مقام معظم رهبری توسط یکی از مدیران آموزش و پرورش شهرستان رودبار کرمان و انعکاس این خبر توسط سایت محلی “رودبار ما”، مدیر خاطی نسبت به انتشار این واقعیت در سایت مربوطه که هدف حمایت از ولایت فقیه را داشته، از آن شکایت کرده است.

خانه » آخرین اخبار » نماینده رودبار جنوب: سایت “رودبار ما” کار خلاف واقع انجام نداده است/کسی که ادعای فرهنگی بودن می کند باید کار رسانه ای را نیز بپذیرد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  ناب نیوز ، در تاریخ ۱۱ اسفند سال ۹۲ خبری مبنی بر توهین یکی از مدیران آموزش و پرورش جنوب کرمان به تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) و پاره کردن عکس معظم له منتشر شد که واکنش های زیادی در پی داشت. خبر مربوطه در یکی از سایت های بومی محلی رودبار جنوب به نام “رودبار ما” منتشر شده که فیلمی مربوط به واقعه رخ داده شاهد ادعای آن است.

پاره کردن تمثال مقام معظم رهبری توسط یکی از مدیران آموزش و پرورش رودبار جنوب

با انتشار خبر مدیر مربوطه دلیل این حرکت خود را تعویض عکس کهنه با عکس جدید اعلام کرد و این در حالی است که آثار پاره شدن تصویر مشهود است.

درپی این اتفاق در تاریخ ۲۰ اسفند ۹۲حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا امیری نماینده شهرستان های رودبار جنوب،کهنوج،قلعه گنج،فاریاب،منوجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبر تحلیلی “مینوجهان” این اقدام را بچگانه و زشت خواند که ریشه در نفاق دارد.

امام جمعه رودبار جنوب: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با اقتدار به تخلف رسیدگی کنند

به گزارش سایت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان در ۲۳ اسفند ۹۲ ضمن ابراز تأسف از واقعه رخ داده اینگونه بیان می کند که عده ای الان می گویند امام جمعه معجزه کن اما قبلا حاضر نبودند حتی با امام جمعه یک کلمه مشورت کنند، این کار ناشایست بوده و دستگاه های مقتدرو با صلابتی چون دستگاه امنیتی ،اطلاعاتی وقضایی باید مطابق روال قانونی به این تخلف رسیدگی کنند.

شکایت از “رودبار ما” برای دفاع از ولایت

باتوجه به اتفاق رخ داده و واکنش هایی که در پی آن صورت گرفت، مدیر خاطی مربوطه از سایت محلی “رودبار ما” شکایت و اعاده حیثیت کرده است که با گذشت دوسال ازاین واقعه، همکار رسانه ای ما که با نشر واقعی خبر سعی در دفاع و حمایت از ولایت مطلقه فقیه داشت به دادگاه فراخوانده شد.

سایت “رودبار ما” کار خلاف واقع انجام نداده است

حجت الاسلام محمد رضا امیری کهنوج درواکنش به این موضوع در گفتگو با ناب نیوز گفت: سایت محلی “رودبار ما” قدرت دفاع از خود را داشته و کاری خلاف واقع انجام نداده و رخ دادی ساختگی بازگو نکرده است.

نماینده مردم رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی افزود: این اتفاق در حضور تعددی از معلمان و مسئولین فرهنگی شهرستان رخ داده و فرد خاطی کاملا مشخص است و جعلی در کار نیست.

وی با تاکید بر اینکه سایت مربوطه در هر محکمه ای می تواند از خود دفاع کند، ابراز کرد: در برخی منابع اینگونه قید شده که شاکی ادعای کهنه بودن تصویر مذکور را کرده در حالی که وی می توانست به مسئول مربوطه در این خصوص تذکر دهد یا تصویر جدیدی طلب و جایگزین کند.

کسی که ادعای فرهنگی بودن می کند باید کار رسانه ای را نیز بپذیرد

حجت الاسلام امیری کهنوج تصریح کرد: اصل قضیه مشخص بوده و مورد تایید کسی نمی باشد و شکایت کردن شخص موردنظر از سایت محلی نیز کار عجیبی است، وی از انجام این کار چه هدفی را دنبال می کند؟

نماینده مردم رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که ادعای فرهنگی بودن می کند باید کار رسانه ای را نیز بپذیرد، وگرنه سایت “رودبار ما” با این شخص عناد نداشته است و هدف آن نشان دادن واقعیت بوده که این کار بسیار زشت و ناپسند می باشد وقصد داشته با نشان دادن این واقعه از تکرار آن در جامعه جلوگیری کند.

با توجه به اینکه توهین به ولایت فقیه در نظر اقشار جامعه و به ویژه مردم ولایتمدار کرمان به هیچ وجه پذیرفته نیست، در صورت اثبات چنین اقدامی توسط هرشخصی بدون در نظر گرفتن مقام و منسب وی، باید با آن برخورد جدی و براساس قوانین دستگاه های قضایی و اطلاعاتی صورت گیرد و جامعه تیزبین رسانه که وظیفه ی انتشار و انعکاس واقعیت ها را برعهده دارد، در مقابل چنین رخدادهایی ساکت نبوده و در حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم تر از قبل پیش می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بامری

    خدا به حق آبروی مادرم فاطمه زهرا (س)نسل شما منافقین رو از سرمون کم کنه که دیگه شاهد این شایعات نباشیم...

    بامری

    شما یه مشت منافق هستین نه عاشق ولایتین نه دلسوز مردم بدبخت رودبار با اون رفتار ناشایست امام جمعه جازموریان...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان