عضو کمیسیون تصویب برجام :

ابو موسی اشعری های زمان حرف های آمریکا را از تریبون های داخلی بیان می کنند

  • شناسه خبر: 79280
ابو موسی اشعری های زمان حرف های آمریکا را از تریبون های داخلی بیان می کنند

عضو کمیسیون تصویب برجام گفت: متاسفانه عده ای ساده لوح که خوش بینانه نگوییم مغرض ، مثل ابو موسی اشعری های زمان همان حرف های آمریکا را از تریبون های داخلی بیان می کنند.

خانه » آخرین اخبار » ابو موسی اشعری های زمان حرف های آمریکا را از تریبون های داخلی بیان می کنند

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  آرمان کرمان ؛  محمد مهدی زاهدی ، عضو کمیسیون تصویب برجام در جمع عزادران حسینی ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در مقایسه حادثه کربلا با جریانات روز کشور اظهار داشت: اسلام توسط والیان وقت و جریان انحرافی سقیفه از ریل اصلی خود خارج شده بود که حادثه عاشورا باعث برگرداندن اسلام به مسیر اصلیش شد.

اگر عاشورا نبود ازاسلام جز نامی باقی نمی ماند

وی با بیان اینکه حادثه عاشورا تنها مختص یک مقطع تاریخی نبوده است بلکه تا قیامت ادامه دارد، افزود : ایران باید تا قیامت مقابل تمام کسانی که  بطور مستقیم و غیر مستقیم مقابل جریان امامت و ولایت ایستاده اند و  یک جنگ نرم را راه اندازی کرده اند  ، بایستد که هدف این ها دشمنی با جریان ناب اسلام است .
زاهدی گفت : آمریکا ، آل سعود و اسراییل همان نقش دشمنان امام حسین (ع) و یزیدیان زمان را دارند و سرکوب گر جریان مقاومت هستند که حادثه عاشورا یک درس تاریخی و یک جریان پیوسته “الی یوم القیامه “است که باید  بر اساس شرایط زمانی دشمنان را شناسایی و با ایثار و وحدت با آن مقابله کنیم.

تبعیت محض از ولی مطلقه فقیه عامل کوبنده ای در مقابله با توطئه های دشمن است

وی ضمن بیان اینکه وحدت و تبعیت محض از ولی مطلقه فقیه عامل کوبنده ای در مقابله با توطئه های دشمن است ، تصریح کرد : یک جنگ جدی نرم ، بین اسلام و استکبار به راه  است که شباهت های زیادی با واقعه عاشورا دارد ، استکبار با تمام وجود آمده است تا صدای حق طلبی جمهوری اسلامی را خاموش کند چنانچه که آمریکا سناریو های بسیاری برای پسا برجام نوشته است و به تصویب رسانده است که در یکی از سناریو هایش موضوع براندازی جمهوری اسلامی از طریق نرم و با استحاله و  استفاده از درون کشور مد نظر است که از خود ما بگیرند و علیه ما بکار بگیرند .

زاهدی با بیان اینکه برای در امان ماندن از توطئه دشمن باید زیر خیمه ولی فقیه رفت و منافع شخصی و باندی را کنار گذاشت ، ادامه داد: یکی دیگر از سناریو های دشمن این است که جریان مقاومت در منطقه از طریق جنگ نرم و فیزیکی باید خشکانده شود و هر کشوری که ندای حق طلبی دارد باید از بین برود .

۵۱ درصد آمار طلاق نشان از نفوذ فرهنگی دشمن دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه هدف شبکه “من و تو “نشانه رفتن کانون خانواده است ،گفت : باید هوشیار باشیم و برنامه های نفوذی و تهاجم فرهنگی دشمن را شناسایی کنیم بطوریکه در ۲ سال گذشته طلاق توافقی ۲ برابر  شده است که مفتضحانه تر از آن جشن این طلاق توافقی است و ۵۱ درصد آمار طلاق نشان از نفوذ فرهنگی دارد .

وی افزود: لعن فرستادن بر دشمان امام حسین (ع) به این معنی است که باید در این زمان بصیرت داشته باشیم و آمادگی کار زار در این عرصه را داشته باشیم که صحنه کار زار فرهنگی بسیار حساب شده تر باید باشد  و این امر با پی بردن به عمق زیارت عاشورا و بکار بردن آن در صحنه روز ممکن است .

زاهدی تاکید کرد : آمریکا در  پسا برجام نقشه کشیده است تا به هر قیمتی شده است در ایران حضور داشته باشد همان چیزی که مقام معظم رهبری از آن تعبیر به نفوذ می کند .

ابو موسی اشعری های زمان حرف آمریکا را از تریبون های داخلی بیان می کنند

عضو کمیسیون تصویب برجام  گفت: متاسفانه عده ای ساده لوح  که خوش بینانه نگوییم مغرض ، مثل  ابو موسی اشعری های زمان همان حرف آمریکا را از تریبون های داخلی بیان می کنند که از رهبری می خواهند اجازه دهد دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران تاسیس شود و امام خامنه ای قاطعانه می فرمایند : اگر قرار است دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا تعطیل شود، تعطیل شود  که ما نیازی به این دفتر در تهران  نداریم .

وی با بیان اینکه عده ای بدنبال رخنه فرهنگی آمریکا هستند ، ابراز کرد :  مک دونالد سنبل حضور فرهنگی آمریکا در جوامع است بطوریکه هر کجا رفت سایر ویژگی های رفتاری آمریکا از جمله : بی بندو باری ها در آنجا  رخنه خواهد کرد و شخص رهبری با ورود مک دونالد به ایران مخالف است که بحث نفوذ فرهنگی در این جا مطرح می شود.

زاهدی عنوان کرد :  :از ناحیه ی شبه ابو موسی اشعری ها فشارهای زیادی بر اعضای  کمیسیون تصویب برجام وارد بود تا یک گزارش آبکی بدهیم که   معظم له در نامه اخیرشان یک سری تشکرات هوشمندانه دارند  که خیلی معنا دار هستند از جمله: از هییت مذاکره کننده اخیر به لحاظ نقاط مثبت در اصل تثبیت آن نقاط همه سعی خود را بکار برده اند و نیز از منتقدانی که با ریز بینی قابل تحسین نقاط ضعف آن را به همه یاد آور شده اند ، تشکر می نمایند خصوصا از رییس و اعضای  کمیسیون ویژه مجلس تشکر می کنند.

تیم مذاکره کننده هیچ گاه نقاط ضعف برجام را برای مردم بازگو نکرد

وی خاطر نشان کرد : تیم مذاکره کننده  هیچ گاه نقاط ضعف برجام را به مردم نگفت بلکه فقط پمپاژ نقاط مثبت را انجام داد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با نامه رهبری اظهار داشت : معظم له ابتدائا می فرمایند : آمریکا و رییس چمهور هایش دروغگو هستند که بارها در عمل این دروغگویی آمریکا اثبات شده است  .

 در تمام برجام آمریکا هیچ کجا تعهدی مبنی بر لغو  و حتی تعلیق تحریم ها نداده است

زاهدی با بیان اینکه اشخاص ساده لوح حضور آمریکا را در ایران توجیه شرعی نکنند، تاکید کرد :اعضای کمیسیون برجام تلاش کردند تا طرح دوفوریتی در مجلس بیاورند که همه نقاط ضعف را پوشش دهد و قرار نباشد معظم له وارد جزییات شود  که رهبری باید هدایتگر کلی باشد  که در این رابطه مقام معظم رهبری صراحتا نگرانی خویش را از برجام و محتوایش بیان کردند و فرمودند : باید در اجرای برجام مراقبت هایی شود .

وی در رابطه با اولین بند نامه رهبری ابراز کرد:در این دو سال بعد از توافق لوزان بنابر آمار خود دولت در بدترین وضعیت اقتصادی هستیم پس ترک توافق لوزان چه شد ؟

وی افزود:  در تمام برجام آمریکا هیچ کجا تعهدی مبنی بر لغو  و حتی تعلیق تحریم ها نداده است که در بهترین شرایط  رییس جمهور  آمریکا دستور توقف موقت می دهد نه دستور لغو  آن هم بعد از ۸ سال اگر ما تمام دستورات و خواسته های آمریکا  را انجام دهیم بر اساس این توافق آمریکا اقدام مقتضی برای لغو تحریم ها انجام می دهد و به صراحت نمی گوید لغو بلکه متوقف می کنیم .

 بخش عظیمی از تحریم های آمریکا علیه ایران تحریم های غیر هسته ای است

زاهدی تاکید کرد :  تحریم های اولیه از زمان تسخیر لانه جاسوسی اعمال شده اند که این تحریم ها نه لغو و نه تعلیق می شوند و بخش عظیمی از تحریم های آمریکا علیه ایران تحریم های غیر هسته ای است که نه متوقف و نه تعلیق و نه لغو می شوند.

عضو کمیسیون تصویب برجام  گفت :  پی ام دی یعنی ابعاد احتمالی نظامی فعالیت های هسته ای ایران  که این اتهام از ۱۴ سال پیش علیه ما بالا رفته است و این امر از سال ۱۳۶۷ با گرفتن سانتریفیوژهای پی وان از یکی از کشور های همسایه و آلوده بودن یکی از سانتریفیوژها مطرح شد که باید راستی آزمایی شود که ایران قصد ساخت بمب اتمی را داشته است یا نه علیرغمی که رهبری فتوا دادند اما این مشکل همچنان وجود دارد و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع است که آژانس رسما بگویید ایران هیچ گاه دنبال ساخت سلاح  هسته ای نبوده است و این پرونده اتهام کلا بسته شود .

بازرسان آژانس  همگی جاسوس آمریکا هستند

وی با بیان اینکهزمانی اطلاعات پشت صحنه برجام را داشته باشیم می دانیم معظم له منظورشان چه بوده است، ابراز کرد: در دیدار با آمانو مستندات بسیاری نشان دادیم که بازرسان آژانس همگی جاسوس آمریکا هستند و همه اطلاعات هسته ای کشور را به آمریکا داده اند .

زاهدی خاطر نشان کرد : مطلقه بودن ولایت فقیه به معنای راه گشایی و باز کردن راه ها است نه به معنای دیکتاتوری و  تمام تلاش رهبری این است که نظام جمهوری اسلامی تضعیف نشود و برای تضمین امنیت و منافع ملی کشور ، چنین نامه ای را نوشته اند.

وی تاکید کرد :  اگر ولایت مطلقه فقیه نبود کشور در مقاطع مختلف خصوصا در تلاطم های سیاسیدچار آسیب های جدی می شد و ” انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم”  این جا معنا می شود  که ما باید همیشه زیر چتر ولی فقیه باشیم  و با ایشان بیعت ببندیم که همیشه برای مقابله با دشمنان اسلام ناب در صحنه هستیم .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان