فرماندار رفسنجان:

امنیت امروز عراق بدست جمهوری اسلامی ایران است

  • شناسه خبر: 79206
امنیت امروز عراق بدست جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار رفسنجان گفت: امنیت عراق بدست جمهوری اسلامی ایران تامین می شود و کسی جرات نمی کند این امنیت را نقض کند.

خانه » آخرین اخبار » امنیت امروز عراق بدست جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش “خانه خشتی“، حمید ملانوری صبح امروز در صبحگاه هفته پدافند غیر عامل در جمع دانش آموزان مدرسه علامه حلی رفسنجان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: برکت خون مطهر شهدای این مرز و بوم و حضور، عظمت و یکپارچگی ملت موجب شده تا پایه های مکتب شیعی در کشور مستحکم شود.

وی یادآور شد: رژیم صدام با پشتیبانی دولت های بزرگ جهان بر علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی جنگی نابرابر به پا کرد و ایستادگی و مقاومت مردم در طول دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی برای این کشور آفرید.

ملانوری تصریح کرد: اگر امروز داستان عراق و رژیم بعثی را رصد کنیم شاهد حضور باشکوه شیعیان در کربلا البته با امنیت بسیار خوب و بدون کوچکترین جسارت به محضر زائران هستیم.

IMG_6599

وی افزود: گروه های داعش و تکفیری اعلام کرده بودند که از طریق حملات هوایی این مکان ها را بمباران می کنند و دیدیم که چطور با یک اقدام و اعلام نظام جمهوری اسلامی امنیت در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کربلا برقرار شد.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: امنیت عراق بدست جمهوری اسلامی تامین می شود و کسی جرات نمی کند این امنیت را نقض کند.

وی با بیان اینکه حضور چند میلیون زائر در تاسوعا و عاشورای بدون هیچ تعرضی و حادثه ای برگزار شد گفت: در حالیکه در حادثه منا چنان بی تدبیری صورت گرفت که شاهد از دست دادن جان هزاران زائر بودیم این نشان از اقتدار نظام و بر خواسته از فرهنگ عاشورایی و مکتب اهل بیت(ع) است.

ملانوری تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب عاشورایی در منطقه امن ترین کشور است.

وی به آغاز هفته پدافند غیر عامل با شعار مصون‌سازی کشور با همدلی و همراهی دولت و ملت اشاره کرد و گفت: در پدافند غیر عامل همه مردم و از همه اقشار حضور دارند و خود را برای تهدیدات دشمن و کاهش خسارت های حین جنگ نظامی آماده می کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان