مرد خاکستری اصلاحات:هاشمی گفت این انتخابات آخرین شانس اصلاح طلبان است!

  • شناسه خبر: 7907
مرد خاکستری اصلاحات:هاشمی گفت این انتخابات آخرین شانس اصلاح طلبان است!

خانه خشتی:مرد خاکستری اصلاحات با بیان اینکه من نیز معتقد به گفته هاشمی هستم تصریح کرده است باید سرنوشت ساز بودن این انتخابات برای همه گروه ها تبیین شود. خانه خشتی به نقل از پایگاه بصیرت:مرد خاکستری اصلاحات که نقش فعالش در فتنه ۸۸ هرگز از اذهان پاک نخواهد شد این روزها مجددا فعال شده […]

خانه » آخرین اخبار » مرد خاکستری اصلاحات:هاشمی گفت این انتخابات آخرین شانس اصلاح طلبان است!

خانه خشتی:مرد خاکستری اصلاحات با بیان اینکه من نیز معتقد به گفته هاشمی هستم تصریح کرده است باید سرنوشت ساز بودن این انتخابات برای همه گروه ها تبیین شود.

خانه خشتی به نقل از پایگاه بصیرت:مرد خاکستری اصلاحات که نقش فعالش در فتنه ۸۸ هرگز از اذهان پاک نخواهد شد این روزها مجددا فعال شده است. وی در اظهاری نظری جالب گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برای اصلاح طلبان انتخاباتی «سرنوشت ساز» عنوان کرده است.به گزارش ندای انقلاب مرد خاکستری با تاکید بر برنامه ریزی منسجم و مدون برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهمیت این دوره از انتخابات را برای اصلاح طلبان بسیار حیاتی توصیف کرده و به نقل از هاشمی رفسنجانی تاکید کرده است که انتخابات آینده آخرین شانس برای اصلاح طلبان است.وی با بیان اینکه من نیز معتقد به گفته هاشمی هستم تصریح کرده است باید سرنوشت ساز بودن این انتخابات برای همه گروه ها تبیین شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان