طنطاوی پیروزی “محمد مرسی” در انتخابات مصر را تبریک گفت

  • شناسه خبر: 7879
طنطاوی پیروزی “محمد مرسی” در انتخابات مصر را تبریک گفت

خانه خشتی: رئیس شورای نظامی مصر پیروزی نامزد اسلامگراها در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریگ گفت. خانه خشتی به نقل از فارس، “حسین طنطاوی” رئیس شورای نظامی حاکم بر مصر طی پیامی پیروزی “محمد مرسی” نامزد اسلامگراها در انتخابات مصر را به وی تبریک گفت. محمد مرسی نامزد اسلامگرا با کسب ۵۱.۷ آرا اولین […]

خانه » آخرین اخبار » طنطاوی پیروزی “محمد مرسی” در انتخابات مصر را تبریک گفت

خانه خشتی: رئیس شورای نظامی مصر پیروزی نامزد اسلامگراها در انتخابات ریاست جمهوری مصر را تبریگ گفت.

خانه خشتی به نقل از فارس، “حسین طنطاوی” رئیس شورای نظامی حاکم بر مصر طی پیامی پیروزی “محمد مرسی” نامزد اسلامگراها در انتخابات مصر را به وی تبریک گفت.

محمد مرسی نامزد اسلامگرا با کسب ۵۱.۷ آرا اولین رئیس جمهور منتخب مصر پس از انقلاب این کشور شد.

“فاروق سلطان” رئیس کمیسیون عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر عصر امروز ضمن تشریح روند برگزاری انتخابات و با تاکید بر شفافیت برگزاری انتخابات در جمهوری مصر پس از سرنگونی مبارک، لحظاتی پیش نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد و همان‌گونه که پیش از این در نتایج غیر رسمی اعلام شده بود، “محمد مرسی”،‌ نامزد اسلامگرای مصر پیروز این انتخابات اعلام شد.

براساس اعلام کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از شمارش آرا مشخص شد که “محمد مرسی”، نامزد اسلامگرا ۵۱.۷درصد آرا و “احمد شفیق”، آخرین نخست وزیر حسنی مبارک۴۸.۳ درصد آرا را کسب کرده‌اند تا به این ترتیب مرسی اولین رئیس جمهور اسلامگرا پس از دوره مبارک باشد.براساس این گزارش تعداد آرای صحیح ۲۵میلیون و ۵۷۷هزار و ۵۱۱ رأی بوده که محمد مرسی ۱۳ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۳۱ رأی را از آن خود کرد.احمد شفیق نخست وزیر مبارک ۱۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۸۰ رأی کسب کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان